Kontaktai verslo klientams

Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sutarčiai sudaryti

Juridiniai asmenys dokumentus gali pateikti el. paštu info@vv.lt, paštu arba atvykę į artimiausią Klientų aptarnavimo skyrių. Daugiau informacijos teikiame telefonu 1889 arba skiltyje ĮMONĖMS/SUTARČIŲ SUDARYMAS

Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sutarčiai nutraukti

Pageidaujant nutraukti paslaugų teikimo sutartį, kviečiame ne vėliau kaip prieš mėnesį pateikti:

Prašymą ir aktą galite pateikti el. paštu info@vv.lt, paštu arba atvykus į artimiausią Klientų aptarnavimo skyrių. Daugiau informacijos suteiksime telefonu 1889.

Pakviesti bendrovės atstovą

Registruoti ir pakviesti mūsų darbuotoją nurodyti požemines komunikacijas, priimti dengtus darbus ar vamzdyno hidraulinį bandymą, priimti tinklus ir vandens apskaitos mazgus naujuose objektuose galite klientų aptarnavimo telefonu 1889 darbo dienomis 7.30–11.30 ir 12.00–16.00 valandomis.

Pasitikrinti duomenis apie pateiktus rodmenis, atliktus mokėjimus ir PVM sąskaitas - faktūras

Deklaruoti geriamojo vandens skaitiklių rodmenis, gauti PVM sąskaitas - faktūras, patikrinti duomenis apie anksčiau suvartotą vandens kiekį ir mokėjimus už paslaugas, pateikti klausimus galite E. SAVITARNOJE. Savitarna leis Jums greičiau ir patogiau deklaruoti įmonės vandens skaitiklių rodmenis. Kviečiame prisijungti.

Kaip pradėti naudotis klientų savitarna?

  • Norėdami prisijungti prie savitarnos, užpildykite paraišką internete „savitarna“.
  • Tik teisingai užpildžius paraišką turėsite galimybę ją atsispausdinti.
  • Atspausdintą, pasirašytą ir antspaudu patvirtintą prisijungimo paraišką galite siųsti info@vv.lt (skenuotą), paštu arba atnešti į klientų aptarnavimo skyrių.
  • Tik pateikus parašais ir antspaudu patvirtintą įmonės paraišką, grąžinus pasirašytą geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sutarties egzempliorių (jei dar to nebuvote padarę anksčiau), Jūsų nurodytu el. paštu išsiųsime prisijungimo prie savitarnos slaptažodį, kurį pirmąkart jungiantis galėsite pasikeisti.
  • Jei kyla sunkumų prisijungiant ar pildant paraišką, prašome skambinti visą parą veikiančiu klientų aptarnavimo telefonu 1889. Taip pat kviečiame peržiūrėti žemiau pateiktą naudotojo gidą.
E. savitarnos gidas verslo klientams

Pateikti prašymą ar skundą

Savo pastabas, pasiūlymus ir skundus galite mums siųsti el.paštu info@vv.lt, paštu arba pateikti atvykus į artimiausią Klientų aptarnavimo skyrių. Kviečiame susipažinti su skundų ir prašymų nagrinėjimo terminais bei tvarka.