Kontaktai privatiems klientams

Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sutarčiai sudaryti

Fiziniai asmenys dokumentus gali pateikti el. paštu info@vv.lt arba atvykę į klientų aptarnavimo skyrių (Dominikonų g. 11, Vilniuje) darbo dienomis nuo 9.00 iki 18.00 val. Daugiau informacijos teiksime telefonu 1889 arba skiltyje „Sutarčių sudarymas“.

Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sutarčiai nutraukti

Pageidaujant nutraukti paslaugų teikimo sutartį, kviečiame pateikti prašymą ir nurodyti būsimąjį vartotoją. Raginame nepamiršti suderinti skaitiklių rodmenis apskaitos prietaisų rodmenų suderinimo aktu.

Apskaitos prietaisų rodmenų surerinimo aktas

 Prašymą ir aktą galite siųsti el. paštu info@vv.lt arba pateikti atvykus į klientų aptarnavimo skyrių (Dominikonų g. 11, Vilniuje) darbo dienomis nuo 9.00 iki 18.00 val. Daugiau informacijos teikiame telefonu 1889.

Pakviesti bendrovės atstovą

Registruotis ir pakviesti mūsų darbuotoją priimti dengtus darbus ar vamzdyno hidraulinį bandymą, priimti tinklus ir vandens apskaitos mazgus naujuose objektuose, galite klientų aptarnavimo telefonu 1889 darbo dienomis 7.30–11.30 ir 12.00–16.00 valandomis.

Pasitikrinti duomenis apie anksčiau suvartotą vandens kiekį ir mokėjimus už paslaugas

Mokėjimo pranešimus atsispausdinti bei pateikti klausimus galite klientų savitarnoje. Kviečiame prisijungti prie savitarnos ir užpildyti prisijungimo paraišką. Užpildytą paraišką atsiųskite mums el. paštu, ir gausite prisijungimo slaptažodį.

SAVITARNOS PORTALAS

Savitarnoje rasite aktualią informaciją, tačiau deklaruoti skaitiklių rodmenis kol kas suteikiama galimybė tik verslo įmonės bei SEB banko klientams, kurie yra užsisakę e-sąskaitas.

Pateikti prašymą ar skundą

Savo pastabas, pasiūlymus ir skundus galite mums siųsti el. paštu info@vv.lt arba pateikti atvykus į klientų aptarnavimo skyrių (Dominikonų g. 11, Vilniuje) darbo dienomis nuo 9.00 iki 18.00 val. Kviečiame susipažinti su skundų ir prašymų nagrinėjimo terminais bei tvarka.