„Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovės Giedrės Blazgienės teigimu, galimybė sumokėti už paslaugas naudojant elektronines sąskaitas yra vienas iš bendrovės žingsnių tobulinant klientų aptarnavimą.
„2016 metų vasarą klientams sudarėme galimybę skambinti vienu visą parą veikiančiu trumpuoju numeriu 1889, pailginome klientų aptarnavimo skyriaus darbą. Ateityje ketiname iš esmės atnaujinti ir internetinę savitarnos sistemą, leisiančią paprastai ir greitai deklaruoti suvartoto vandens kiekį ir susimokėti už suteiktas paslaugas“, - teigia G. Blazgienė.
Klientams, pasirinkusiems mokėjimą už paslaugas naudojant elektronines sąskaitas, rekomenduojama bent kartą per tris mėnesius savitarnos sistemoje deklaruoti skaitiklių rodmenis. Tokiu būdu jiems siunčiamos sąskaitos bus tikslios, nesusidarys permokų ar nepriemokų. Pirmąjį kartą deklaruoti rodmenis savitarnos sistemoje klientai gali kitą mėnesį po to, kai buvo užsakytos e. sąskaitos.
Per praėjusius metus bendrovėje „Vilniaus vandenys“ buvo sėkmingai įgyvendinti struktūriniai pokyčiai ir imtasi priemonių, kurios užtikrintų geresnį klientų aptarnavimą ir reikšmingai padidintų bendrovės efektyvumą bei finansinį skaidrumą.