2023-01-13

Didžiausios Lietuvoje vandentvarkos bendrovės „Vilniaus vandenys“ klientai teigiamai įvertino įmonės aptarnavimo kokybę ir teikiamas paslaugas. Atliktas tyrimas, skirtas įvertinti klientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis lygį, atskleidė, kad klientai bendrovės pastangas vertina geriau nei prieš metus, o klientų pasitenkinimo bendrove indeksas gerokai viršija Lietuvos komunalinių paslaugų vidurkį.

Atlikto tyrimo rezultatai parodė, kad bendrovės „Vilniaus vandenys“ klientų pasitenkinimo lygis ir toliau nuosekliai augo: nuo 76 balų 2021 metais, iki 79 balų pernai. Per metus bendrovei pavyko 3 punktais padidinti visus šio tyrimo sudėtinius aspektus: bendrą pasitenkinimą, lūkesčių atitikimą bei lyginimą su idealia įmone. Bendras „Vilniaus vandenų“ klientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis  rezultatas yra net 12 punktais aukštesnis už Lietuvos komunalinių paslaugų vidurkį.

Remiantis atliktu klientų pasitenkinimo tyrimu, per metus labiausiai pagerėjo savitarnos svetainės ir rodmenų deklaravimo patogumo vertinimas bei atsakomybių tarp bendrovės ir pastato administratoriaus ribų aiškumas. Taip pat atliktas tyrimas parodė ir ženklų klientų pasitenkinimo, kurie kreipėsi į bendrovę dėl nusiskundimų, augimą, kuris per metus vien privačių klientų grupėje išaugo 7 punktais. Bendrovės juridiniai klientai praėjusiais metais vykdytame tyrime kaip geriausius įmonės aspektus įvardino ne tik aiškią bei patogią sąskaitų, atsiskaitymų ir deklaravimo tvarką, bet ir išankstinį informavimą apie planuojamus atlikti darbus.  

„Vienas svarbiausių mūsų bendrovės prioritetų yra pateisinti klientų lūkesčius. Tad nuosekliai dirbame ne tik tobulindami klientų aptarnavimo kokybę, ieškodami naujų ir modernių klientų patirtį gerinančių sprendimų, bet ir visuomenei pristatydami iniciatyvas, prisidedančias prie švietimo ar reikalingų atsakingos vandentvarkos pokyčių inicijavimo. Šie metai visiems buvo kupini iššūkių, tad ypatingai džiaugiamės, jog mūsų bendrovės pastangos užtikrinti nepertraukiamą kokybiškų paslaugų teikimą ir klientų aptarnavimą buvo įvertintos tokiu aukštu balu“, – sako bendrovės „Vilniaus vandenys“ generalinis direktorius Saulius Savickas.

Iki šiol, remiantis nuo 2017 metų atliekamu bendrovės klientų pasitenkinimo tyrimu, „Vilniaus vandenų“ klientų pasitenkinimo indeksas nuosekliai augo, nuo 67 balų 2017-aisiais iki 79 balų praėjusiais, 2022-aisiais metais.

„Vilniaus vandenų“ klientų pasitenkinimas išsiskiria ir pasauliniame kontekste – jis yra 14 punktų aukštesnis už Europos (65) ir 7 punktais aukštesnis už JAV (72) komunalinių paslaugų teikėjų vidurkį.

Tyrimą, skirtą įvertinti įmonės „Vilniaus vandenys“ klientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis lygį, 2022 m. lapkričio mėn. atliko rinkos tyrimų bendrovė „Synopticom“. Buvo apklausta daugiau nei 2000 privačių ir 400 verslo klientų.

Klientų pasitenkinimo tyrimui pasitelkta „Global Customer Satisfaction Index“ (GCSI) klientų tyrimų metodologija, kurios pagrindas yra „American Customer Satisfaction Index“ (ACSI).