
Didžiausia šalies vandentvarkos bendrovė „Vilniaus vandenys“ per metus reikšmingai pagreitino naujų klientų prijungimo procesus, atsisakius perteklinių veiksmų jie tapo žymiai sklandesni.
Bendrovės duomenys rodo, kad praėjusiais metais atlikti pakeitimai leido gerokai sutrumpinti klientų prijungimo laiką: registracija projektų derinimui dabar trunka net 32 proc. trumpiau nei anksčiau, vidutiniškai – tik 1,7 kalendorinės dienos.
Svarbūs pokyčiai įvyko ir specialistų iškvietimo srityje. Techninės priežiūros inžinierių reagavimo laikas sutrumpėjo 15 proc.,, o prijungimo brigados dirba net 38 proc. operatyviau nei 2023 m. Be to, bendrovės specialistų iškvietimas į objektus darbų priėmimui ir prijungimui atliekamas jau per pirmąjį kliento skambutį – tai leidžia dar labiau sutrumpinti laukimo laiką.
„Nuolat tobuliname procesus, kad nauji klientai – tiek gyventojai, tiek verslai – galėtų greičiau ir patogiau prisijungti prie bendrovės tinklų. Didelį dėmesį skiriame tam, kad būtų išvengiama perteklinių veiksmų, kad dar labiau padidintume proceso aiškumą ir paslaugų prieinamumą. Suprantame, kad greitesnis ir sklandesnis prijungimas ženkliai taupo klientų laiką“, – teigia Martynas Augaitis, „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius.
Atliekamas paslaugų monitoringas ir klientų apklausos „Vilniaus vandenims“ leidžia identifikuoti tobulintinas vietas ir problemas, su kuriomis dažniausiai susiduriama.
Šis darbas pasiteisina – efektyvus klientų lūkesčių valdymas ir sutrumpėjusi prijungimo proceso trukmė lėmė naujų klientų pasitenkinimo rodiklių augimą.
Pernai „Vilniaus vandenys“ atliko naujų klientų prijungimo tyrimą, kuriuo matuojama klientų patirtis prisijungiant prie bendrovės tinklų. Bendrovės darbuotojų pastangų dėka, 2024 metais klientų vertinimas buvo labai geras – 9,6 balo iš 10 galimų, o lyginant su 2023 metais, rodiklis pakilo 0,1 balo.
2024 m. prie „Vilniaus vandenų“ prisijungė 6,4 tūkst. naujų klientų.