
Nuo rugsėjo 14 d. keičiasi „Vilniaus vandenų“ klientų aptarnavimo skyriaus Vilniuje darbo laikas. Pilaitės prospekto ir Vakarinio aplinkkelio sankirtoje esančiame verslo centre „Duetto“ (Spaudos g. 8-1) įsikūręs „Vilniaus vandenų“ klientų aptarnavimo skyrius pirmadieniais – penktadieniais dirbs nuo 8.00 iki 17.00 valandos.
Pasak Klientų aptarnavimo tarnybos vadovo Sauliaus Savicko darbo laikas pasirinktas atsižvelgiant į atvykstančių klientų srautus.
„Pastebime, kad daugiausiai klientų sulaukiame iki penktos valandos vakaro, vėliau apsilanko vos po kelis klientus, o penktadieniais po penktos dažnai nebesulaukiame nei vieno kliento. Tad naująjį darbo laiką pasirinkome pagal klientų poreikius. Didžioji dalis apsilankančiųjų yra vyresnio amžiaus žmonės, kurie įpratę taip tvarkyti reikalus. Vis tik bendra klientų aptarnavimo tendencija rodo, jog daugumai patogiau visus reikalus susitvarkyti neišeinat iš namų, todėl stipriname nuotolinius aptarnavimo kanalus,“ – sako S. Savickas.
Vystomos elektroninės paslaugos klientams suteikia galimybę svarbiausius reikalus patogiai susitvarkyti telefonu ar internetu: pasikonsultuoti, sužinoti daugiau informacijos ar išsikviesti specialistą galima susisiekiant Vilniaus miesto klientų aptarnavimo centro telefonu 19118 arba el. paštu info@vv.lt, sumokėti už paslaugas, deklaruoti rodmenis ir sekti savo mokėjimų istoriją patogu jungiantis prie „Vilniaus vandenų“ arba partnerių savitarnos svetainių. Ateityje „Vilniaus vandenų“ savitarnoje klientai galės matyti paslaugų teikimo sutartis ir kitus dokumentus, užsisakyti papildomas ar koreguoti turimas paslaugas, elektroniniu būdu pasirašyti ir pateikti dokumentus.
Rajoniniai klientų aptarnavimo skyriai dirbs tomis pačiomis valandomis, kaip ir anksčiau. Informaciją apie visų „Vilniaus vandenų“ klientų aptarnavimo skyrių darbo laiką galima rasti bendrovės interneto svetainėje, skiltyje KONTAKTAI.