Kontaktai

Klientus aptarnaujame telefonu 19118 ir el. paštu info@vv.lt.

Norinčius gyvai pasikonsultuoti tais klausimais, kurių neįmanoma išspręsti nuotoliniu būdu, priimame Klientų aptarnavimo skyriuose. Kviečiame iš anksto užsiregistruoti telefonu 19118.

Klientų aptarnavimo skyrius ir centrinis biuras Vilniuje įsikūręs Pilaitės prospekto ir Vakarinio aplinkkelio sankirtoje, verslo centre „Duetto“ adresu Spaudos g. 8-1. Čia klientus aptarnaujame pirmadieniais–penktadieniais nuo 8 iki 17 val.

Naujos patalpos
Naujos patalpos
Naujos patalpos

Atvykstantiems viešuoju transportu

directions_bus Piliakalnio stotelė 4G, 30, 75, 32, 63, 54 autobusai
Sietyno stotelė 4G, 30, 32, 54, 63, 75 autobusai

19118
Vilniaus miesto klientų aptarnavimo centras

24/7

Vilniaus miesto klientų aptarnavimo centras


Visą parą veikiantys klientų aptarnavimo telefonai


19118  
Vilniaus miesto klientų aptarnavimo centras 

_INFORMACINIAI LANGELIAI_BANERIS 1920_1080-02.png

Bendrame Klientų aptarnavimo centre, kuris veikia Savivaldybės pirmajame aukšte, vilniečiai gali gauti:

• UAB „Vilniaus vandenys“
• AB Vilniaus šilumos tinklai
• SĮ „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ (VASA)
• SĮ „Vilniaus miesto būstas“
• Civilinės metrikacijos skyriaus teikiamas paslaugas ir informaciją.

Siekiama, kad vilniečiai, norėdami sutvarkyti su buitimi susijusius klausimus, turėtų galimybę vienoje vietoje juos išspręsti (fiziškai, virtualiai ir vienu telefono numeriu).
  

Klientų konsultavimas / specialisto iškvietimas.

Šiuo numeriu galite susisiekti tiek būdami Lietuvoje, tiek ir už jos ribų.  Skambučiai apmokestinami pagal Jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą ar mokėjimo planą.  

            
8 800 10880
Nemokamas telefonas avarijoms registruoti.

Įvykus vandentiekio ar nuotekų vamzdynų avarijai / gedimui pastato viduje, pirmiausia kviečiame kreiptis į pastato administratorius.

Pastato administratorius, nustatęs, kad avarija / gedimas  yra vidaus tinkluose, galės iškart ją likviduoti ar imtis veiksmų jos pašalinimui.

Jei  avarija / gedimas nėra vidaus tinkluose – pats pastato administratorius informuos „Vilniaus vandenis“.

Sužinoti, kas administruoja Jūsų pastatą, galite čia.  

Prašymus, dokumentus, klausimus ar skundus taip pat galite siųsti el. paštu info@vv.lt




Klientų aptarnavimo skyriai

Vilnius  
Vilniaus miesto Klientų aptarnavimo centras 
Konstitucijos pr. 3, Vilnius 
I–IV 8.00–17.00 val.  
V 8.00–15.45 val. 
Konsultuojame visais klausimais, išskyrus naujų klientų prijungimo – dėl to prašome kreiptis Spaudos g. 8-1, Vilnius.
      
Spaudos g. 8-1, Vilnius  
I–V 8.00–17.00 val.  

 
Švenčionys 
Vidžių g. 7, Švenčionys               
rugsėjo 14, 21, 30 d. 7.30–16.00 val. (pietų pertrauka 11.30–12.00 val.) 


Šalčininkai
Lydos g. 34, Milvydų k., Šalčininkų sen., Šalčininkų r. sav. 
I–V 7.30–16.00 val. (pietų pertrauka 11.30–12.00 val.) 

 

Laboratorijos 

Geriamojo vandens laboratorija           
Maironio g. 12, Vilnius
I–IV mėginių priėmimas 7.30–16.00 val., konsultavimas vandens kokybės klausimais 7.30–17.00 val.  
V mėginių priėmimas* 7.30–14.00 val., konsultavimas vandens kokybės klausimais 7.30–16.00 val. 
* išskyrus mėginius mikrobiologiniams tyrimams   

 

Nuotekų laboratorija   
Titnago g. 74, Vilnius          
I–IV mėginių priėmimas 7.30–14.00 val.


Kontaktai žiniasklaidai

R.Smalske.jpg

Komunikacijos skyriaus vadovė Renata Saulytė-Smalskė 

Tel. 8 659 90342, el. p. renata.smalske@vv.lt

Reklamos ir komercinius pasiūlymus prašome siųsti el. paštu info@vv.lt

Bendrovės rekvizitai

UAB „Vilniaus vandenys“
Kodas Juridinių asmenų registre 120545849
Spaudos g. 8-1, 01517 Vilnius
A. s. LT89 7044 0600 0026 4955, SEB banko kodas 70440
A. s. LT29 4010 0424 0374 9585, Luminor banko kodas 40100
PVM kodas LT205458414
Tel. 19118
El. paštas info@vv.lt
www.vv.lt                                 

Bendrovės administracijos darbo laikas darbo dienomis nuo 7.30 iki 16.00 val. (pietų pertrauka 11.30–12.00 val.)