Telefonu
Skambučiai apmokestinami pagal Jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą.
Konsultacijos vyksta visais klausimais nuo 7 val. iki 22 val.
Nemokamas telefonas avarijoms registruoti
Įvykus vandentiekio ar nuotekų vamzdynų avarijai / gedimui pastato viduje, pirmiausia kviečiame kreiptis į pastato administratorius.
Pastato administratorius, nustatęs, kad avarija / gedimas yra vidaus tinkluose, galės iškart ją likviduoti ar imtis veiksmų jos pašalinimui. Jei avarija / gedimas nėra vidaus tinkluose – pats pastato administratorius informuos „Vilniaus vandenis“.
Šiuo telefonu avarijas galima registruoti visą parą.
Jei susidūrėte su klausimais ir nežinote, ar dėl jų turėtumėte kreiptis į „Vilniaus vandenis“, kviečiame peržiūrėti trumpą atsakomybių ribų „paruoštuką“.
Sužinoti, kas administruoja Jūsų pastatą, galite čia.
Klientų konsultavimas / specialisto iškvietimas
Šiuo numeriu galite susisiekti tiek būdami Lietuvoje, tiek ir už jos ribų. Skambučiai apmokestinami pagal Jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą.
Klientų aptarnavimo skyriai
Valstybinių švenčių dienomis klientų aptarnavimo skyriai nedirba.
Šventinių dienų išvakarėse darbo laikas trumpinamas viena valanda.
Vilnius
Konstitucijos pr. 3, Vilnius 09307
I–IV 8.00–17.00 val.
V 8.00–15.45 val.
Vilnius
Spaudos g. 8-1, Vilnius 05132 (verslo centras „Duetto“)
I–V 8.00–17.00 val.
Laboratorijos
Geriamojo vandens laboratorija
Maironio g. 12, Vilnius
I–IV mėginių priėmimas* 7.30–15.00 val., konsultavimas vandens kokybės klausimais 7.30–16.00 val.
V mėginių priėmimas* 7.30–12.00 val., konsultavimas vandens kokybės klausimais 7.30–16.00 val.
Įėjimas į geriamojo vandens laboratoriją yra pro šiuos vartus:

* vandens ir cheminiams tyrimams skirti mėginiai valstybinių švenčių išvakarėse priimami iki 12 val. Mėginiai mikrobiologiniams tyrimams penktadieniais ir valstybinių švenčių išvakarėse nepriimami.
Nuotekų laboratorija
Titnago g. 74, Vilnius
I–IV mėginių priėmimas 7.30–14.00 val.
Papildoma informacija
Sekite mus socialiniuose tinkluose:
- Pakviesti bendrovės atstovą
Registruoti ir pakviesti mūsų darbuotoją nurodyti požemines komunikacijas, priimti dengtus darbus ar vamzdyno hidraulinį bandymą, priimti tinklus ir vandens apskaitos mazgus naujuose objektuose galite klientų aptarnavimo telefonu 19118.
- Išsikviesti nuotekas surenkančią įmonę
Jei nesate prisijungę prie centralizuotų nuotekų tinklų, nuotekų surinkimui galite užsakyti „Vilniaus vandenų“ nuotekų išvežimo paslaugą paskambinę 19118 (detalesnę informaciją apie paslaugą galite rasti ČIA) arba išsikviesti tokias paslaugas teikiančią kitą įmonę. Nuotekas vežančių įmonių, kurios bendradarbiauja su „Vilniaus vandenimis“, SĄRAŠAS.
- Pateikti prašymą ar skundą
Savo pastabas, pasiūlymus ir skundus galite mums siųsti el. paštu info@vv.lt arba pateikti atvykus į artimiausią Klientų aptarnavimo skyrių.
Atkreipiame dėmesį, kad skundą galite pateikti ir užpildant Skundo formą. Kviečiame susipažinti su skundų ir prašymų nagrinėjimo terminais bei TVARKA.
Taip pat pateikiame ginčus ir skundus nagrinėjančių institucijų kontaktus:
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius
WWW.VVTAT.LTValstybinė energetikos reguliavimo taryba
Verkių g. 25C-1, 08223 Vilnius
WWW.REGULA.LTValstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba
Siesikų g. 19, 07170 Vilnius
WWW.VMVT.LT - Bendrovės rekvizitai
UAB „Vilniaus vandenys“
Kodas Juridinių asmenų registre 120545849
Spaudos g. 8-1, 05132 Vilnius
A. s. LT89 7044 0600 0026 4955, SEB banko kodas 70440
A. s. LT29 4010 0424 0374 9585, Luminor banko kodas 40100
PVM kodas LT205458414
Tel. 19118
El. paštas info@vv.lt
www.vv.ltBendrovės administracijos darbo laikas darbo dienomis nuo 7.30 iki 16.00 val. (pietų pertrauka 11.30–12.00 val.)
- Kontaktai žiniasklaidai
Komunikacijos skyriaus vadovė
Paulė Pupinytė-Bružienė
Tel. +370 611 20958, el. p. paule.bruziene@vv.lt
Išorinės komunikacijos partnerė
Gabrielė Klusienė
Tel. +370 698 75 080, el. p. gabriele.klusiene@vv.lt