Telefonu

19118

Skambučiai apmokestinami pagal Jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą.

Nemokamas telefonas avarijoms registruoti

8 800 10880

Įvykus vandentiekio ar nuotekų vamzdynų avarijai / gedimui pastato viduje, pirmiausia kviečiame kreiptis į pastato administratorius.

Pastato administratorius, nustatęs, kad avarija / gedimas yra vidaus tinkluose, galės iškart ją likviduoti ar imtis veiksmų jos pašalinimui. Jei avarija / gedimas nėra vidaus tinkluose – pats pastato administratorius informuos „Vilniaus vandenis“.

Jei susidūrėte su klausimais ir nežinote, ar dėl jų turėtumėte kreiptis į „Vilniaus vandenis“, kviečiame peržiūrėti trumpą atsakomybių ribų „paruoštuką“.

Sužinoti, kas administruoja Jūsų pastatą, galite čia.

Klientų konsultavimas / specialisto iškvietimas

+370 5 266 4455

Šiuo numeriu galite susisiekti tiek būdami Lietuvoje, tiek ir už jos ribų. Skambučiai apmokestinami pagal Jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą.


Internetu

GREITOS UŽKLAUSOS FORMA

(paspauskite ir užpildykite)

Taip pat galite kreiptis el. paštu.


Klientų aptarnavimo skyriai

Liepos 5 d. Klientų aptarnavimo skyriai dirbs :

Konstitucijos pr. 3, Vilnius nuo 8-14:45 val.

Spaudos g. 8-1, Vilnius nuo 8-16 val.

Vilnius

Konstitucijos pr. 3, Vilnius 09307

I–IV 8.00–17.00 val.
V 8.00–15.45 val.

Vilnius

Spaudos g. 8-1, Vilnius 05132 (verslo centras „Duetto“)

I–V 8.00–17.00 val.


Laboratorijos

Geriamojo vandens laboratorija

Maironio g. 12, Vilnius

I–IV mėginių priėmimas* 7.30–15.00 val., konsultavimas vandens kokybės klausimais 7.30–16.00 val.

V mėginių priėmimas* 7.30–12.00 val., konsultavimas vandens kokybės klausimais 7.30–16.00 val.

Įėjimas į geriamojo vandens laboratoriją yra pro šiuos vartus:

* mėginiai mikrobiologiniams tyrimams penktadieniais ir valstybinių švenčių išvakarėse nepriimami

Nuotekų laboratorija

Titnago g. 74, Vilnius

I–IV mėginių priėmimas 7.30–14.00 val.


Papildoma informacija

Sekite mus socialiniuose tinkluose:

  • Pakviesti bendrovės atstovą

    Registruoti ir pakviesti mūsų darbuotoją nurodyti požemines komunikacijas, priimti dengtus darbus ar vamzdyno hidraulinį bandymą, priimti tinklus ir vandens apskaitos mazgus naujuose objektuose galite klientų aptarnavimo telefonu 19118. 

  • Išsikviesti nuotekas surenkančią įmonę

    Jei nesate prisijungę prie centralizuotų nuotekų tinklų, nuotekų surinkimui galite užsakyti „Vilniaus vandenų“ nuotekų išvežimo paslaugą paskambinę 19118 (detalesnę informaciją apie paslaugą galite rasti ČIA) arba išsikviesti tokias paslaugas teikiančią kitą įmonę. Nuotekas vežančių įmonių, kurios bendradarbiauja su „Vilniaus vandenimis“, SĄRAŠAS.

  • Pateikti prašymą ar skundą

    Savo pastabas, pasiūlymus ir skundus galite mums siųsti el. paštu info@vv.lt arba pateikti atvykus į artimiausią Klientų aptarnavimo skyrių. 

    Kviečiame susipažinti su skundų ir prašymų nagrinėjimo terminais bei TVARKA

    Taip pat pateikiame ginčus ir skundus nagrinėjančių institucijų kontaktus:

    Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
    Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius
    WWW.VVTAT.LT

    Valstybinė energetikos reguliavimo taryba
    Verkių g. 25C-1, 08223 Vilnius
    WWW.REGULA.LT 

    Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba
    Siesikų g. 19, 07170 Vilnius
    WWW.VMVT.LT

  • Bendrovės rekvizitai

    UAB „Vilniaus vandenys“
    Kodas Juridinių asmenų registre 120545849
    Spaudos g. 8-1, 05132 Vilnius
    A. s. LT89 7044 0600 0026 4955, SEB banko kodas 70440
    A. s. LT29 4010 0424 0374 9585, Luminor banko kodas 40100
    PVM kodas LT205458414
    Tel. 19118
    El. paštas info@vv.lt
    www.vv.lt                                 

    Bendrovės administracijos darbo laikas darbo dienomis nuo 7.30 iki 16.00 val. (pietų pertrauka 11.30–12.00 val.)

  • Kontaktai žiniasklaidai

    Komunikacijos skyriaus vadovė

    Paulė Pupinytė-Bružienė

    Tel. +370 611 20958, el. p. paule.bruziene@vv.lt

    Išorinės komunikacijos partnerė

    Gabrielė Klusienė

    Tel. +370 698 75 080, el. p. gabriele.klusiene@vv.lt