2018-01-17

Vienas iš strateginių „Vilniaus vandenų“ tikslų yra gerinti klientų aptarnavimą ir užtikrinti kokybiškas paslaugas. Žengiant šia kryptimi, peržiūrėjome ir supaprastinome pažymų teikimo klientams procesą.

Pasitelkus pažangius IT sprendimus, dabar klientams pažymą apie atsiskaitymą už paslaugas paruošiame per 15 minučių, jau pirmojo kontakto metu. Nebereikia atvykti į klientų aptarnavimo skyrių, rašyti prašymo, derinti apskaitų kontrolieriaus apsilankymo laiko ir laukti jo vizito, kas kartais užtrukdavo iki 15 dienų. Dabar darbai organizuojami taip, kad pažyma vos per 15 minučių gali būti išsiųsta klientui elektroniniu paštu. Nuo šiol ši paslauga klientams yra nemokama.

Pažymos apie atsiskaitymą už paslaugas paprastai prireikia norint parduoti ar nuomoti būstą tiek privatiems, tiek verslo klientams. Pažyma išduodama būsto savininkui arba jo įgaliotam asmeniui. Kreipiantis nuomininkams, tokia pažyma išsiunčiama kliento sutartyje nurodytu elektroniniu paštu.

Pažymą apie atsiskaitymą už paslaugas galima užsisakyti:

– Visą parą veikiančiu klientų aptarnavimo telefonu 1889.

– El. paštu info@vv.lt.

– Atvykus į bet kurį klientų aptarnavimo skyrių.

2018 metais ir toliau ypatingą dėmesį skirsime gerinti klientų aptarnavimą. Visai netrukus iš esmės bus atnaujinta e. savitarnos svetainė, bus patobulinti naujų klientų prijungimo procesai.