2020-03-13
Reaguodami į šalyje paskelbtą ekstremalią situaciją ir saugodami savo klientų, darbuotojų bei jų artimųjų sveikatą nuo pavojaus užsikrėsti koronavirusu, „Vilniaus vandenys“ nuo kovo 16 dienos laikinai stabdo klientų aptarnavimą gyvai. Jis vyks nuotoliniu būdu.
Siekiant išvengti artimo kontakto su klientais uždarose patalpose, nedirbs visi „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo skyriai Vilniuje, Švenčionyse, Šalčininkuose ir Nemenčinėje, taip pat nebus priimami mėginiai laboratoriniams tyrimams, nevyks šalto vandens skaitiklių patikros ir keitimo darbai, atšaukiami projektų derinimai gyvai.
Padidintos taršos kontrolės ir techninės priežiūros darbų organizavimas vyks įprastu režimu, perklausiant klientų, ar priims bendrovės specialistus. Klientui atsisakius, vizito terminas bus nukeliamas.


Naujų klientų prijungimas taip pat bus vykdomas, išskyrus tais atvejais, kai reikalingas trečiųjų šalių (fizinių ar juridinių asmenų) atjungimas – šie prijungimai stabdomi, kad kitiems klientams būtų užtikrintas nepertraukiamas vandens teikimas.
Šiuo laikotarpiu, kol bus ribojamas klientų aptarnavimas, bendrovė visais klausimais klientus konsultuos ir aptarnaus telefonu 1889 arba elektroniniu paštu info@vv.lt. Taip pat visus kviečiame naudotis savitarna ir elektroniniais kanalais atsiskaitant už paslaugas, taip saugant savo ir aplinkinių sveikatą.
Esant laikiniems telefono ryšio sutrikimams, kviečiame klientus rašyti elektroniniu paštu info@vv.lt – su laiškais dirba didesnis nei įprastai specialistų skaičius, stengiamės atsakyti kuo greičiau. Taip pat prašome klientų kreiptis tik esant būtinybei ir neatidėliotinai situacijai. Šiuo metu prioriteto tvarka sprendžiami ypatingi atvejai ir svarbūs pranešimai, susiję su geriamojo vandens tiekimo užtikrinimu.

„Dėl susidariusios nenumatytos situacijos gali didėti gaunamų skambučių ir laiškų srautas, todėl labai prašome savo klientų supratingumo. Stengsimės, kad klientų aptarnavimas būtų kuo sklandesnis ir visiems atsakytume kaip įmanoma greičiau“, – komentavo „Vilniaus vandenų“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
Jo teigimu visi kiti procesai įmonėje vyksta įprastu režimu, kad gyventojams būtų užtikrinamas nepertraukiamas vandens tiekimas, leidžiantis palaikyti visas higienos sąlygas, svarbias apsisaugojimui nuo virusų.
„Vilniaus vandenys“ nuolat stebi ir vertina besikeičiančią situaciją bei atsižvelgiant į ją atitinkamai reaguos ir informuos savo klientus.