
Prieš tris mėnesius Lietuvoje paskelbus karantiną, bendrovė „Vilniaus vandenys“ ėmėsi visų saugumo priemonių – kaip įmanoma labiau ribojo tiesioginius kontaktus su klientais, vykdė tik pačius būtiniausius gedimų šalinimo ir kitus neatidėliotinus darbus. Nuo birželio 17 dienos atšaukus karantiną, bendrovė tęs suplanuotus darbus, vėl vykdys šalto vandens skaitiklių patikras ir keitimus, tačiau klientams ir toliau rekomenduoja rinktis saugiausius aptarnavimo kanalus – telefonu ar el. paštu.
Karantino metu klientus operatyviai aptarnavusi šiais kanalais bendrovė džiaugiasi, kad klientai greitai prisitaikė prie esamos situacijos ir rinkdamiesi nuotolines bendravimo priemones prisidėjo prie visuotinio viruso plitimo stabdymo, saugodami tiek savo, tiek aplinkinių sveikatą.
Net 75 proc. visų el. paštu gautų užklausų bendrovės specialistai išnagrinėjo ir atsakė jau tą pačią darbo dieną, o kreipdamiesi dėl nesudėtingų klausimų klientai atsakymų sulaukė vos per porą valandų nuo užklausos pateikimo bendrovės darbo laiku.
Todėl ir pasibaigus karantinui, „Vilniaus vandenys“ ir toliau rekomenduoja rinktis saugius aptarnavimo kanalus – telefonu ar el. paštu. Prireikus klausimą spręsti gyvai Klientų aptarnavimo skyriuose, rekomenduojame, kaip ir karantino metu, apsilankymui registruotis iš anksto – telefonu 1889. Vizitui bus parinktas klientui patogus laikas ir klientų aptarnavimo specialistas galės iš anksto pasiruošti kliento priėmimui. Dėl to jam nereikės laukti eilėje ir aptarnavimo laikas bus gerokai trumpesnis.
Klientų, neužsiregistravusių vizitui, atvykus į Klientų aptarnavimo skyrius prašoma laikytis saugumo rekomendacijų.
Tokios pat saugumo tvarkos bendrovė prašo laikytis ir gyventojų, atvežančių į Laboratoriją mėginius tyrimams. Arba mėginius galima pristatyti iš anksto sutartu laiku ir palikti prie Laboratorijos durų – taip bus visiškai išvengiama tiesioginio kontakto.
Kaip galima susiderinti laiką vizitui į Klientų aptarnavimo skyrių?
Klientai, kurių klausimų nėra galimybės išspręsti nuotoliniu būdu, turi registruotis telefonu 1889 ir pasirinkti patogų laiką vizitui. Registruojantis prašoma nurodyti vardą / pavardę, kliento kodą, kontaktinius duomenis ir klausimą, dėl kurio pageidaujama atvykti. Pagal tai klientų aptarnavimo specialistai iš anksto pasiruoš vizitui, kad atvykus būtų trumpesnis aptarnavimo laikas ir sklandesnis klausimo sprendimas.
Saugant klientų ir darbuotojų sveikatą, užsiregistravusiųjų prašoma atvykti tiksliai sutartu laiku. Taip pat svarbu, kad lankytojai vadovautųsi SAM rekomendacijomis dėl apsaugos priemonių dėvėjimo viešose vietose. Bendrovė savo ruožtu užtikrins, kad vienu metu Klientų aptarnavimo skyriuje nebūtų didelio žmonių srauto, pasirūpins reguliariu patalpų vėdinimu ir dažnai liečiamų paviršių dezinfekavimu, privalomų atstumų tarp žmonių išlaikymu.
Būkime ir likime saugūs bei sveiki!