
Rengiamasi naujam etapui bendrovės veikloje – Verslo valdymo platformos įsigijimui ir diegimui.
Bendrovė padedant konsultantams Civitta parengė finansinės apskaitos, valdymo apskaitos, klientų aptarnavimo ir jiems teikiamų paslaugų informacinės sistemos diegimo techninę specifikaciją ir kitus pirkimo dokumentus.
Šis projektas strateginės reikšmės, todėl ieškome verslo valdymo produktų vystymo profesionalų, kurie nori bendradarbiauti ir įdiegti pažangiausius „Vilniaus vandenų“ verslo procesų skaitmeninimo sprendimus.
Tai nėra išankstinis skelbimas apie pirkimą ar jo pradžios paskelbimas, šiuo kvietimu norime pakviesti kuo platesnę potencialių tiekėjų auditoriją dalyvauti konsultacijoje, teikti konstruktyvius pasiūlymus paskelbtų dokumentų sąlygoms, kurie galėtų būti svarbūs skelbiant pirkimą.
Daugiau informacijos apie konsultacija su rinka rasite ČIA
————————————————————————————————————————————————————–
We are preparing for a new stage in our company‘s business transformation, namely, for the acquisition of a business management platform and its implementation.
With the assistance of consultants Civitta has drafted technical specification for implementation of an information system with respect to financial accounting (financial records), management accounting, customer service and provided services as well as other procurement documents.
This project is of strategic importance, for this reason we are looking for professionals in the development of business management products who would be eager to cooperate and deploy state of the art solutions with respect to digitalisation of business processes in “Vilniaus Vandenys”.
This is not a prior information notice of a procurement or announcement on start date. This invitation serves as a means to attract as wide an audience of potential suppliers as possible to take part in the consultancy, to put forward constructive suggestions concerning the published terms and conditions of the documents that might be of relevance for the announcement of the tender.
For more details on the market consultancy click HERE