
Liepos viduryje „Vilniaus vandenys“ pristatė dar vieną susisiekimo su bendrovės atstovais kanalą – internetiniame puslapyje esančią „Live Chat“ platformą – realiu laiku internete vykstantį kliento pokalbį su konsultantu.
Šio naujo bendravimo įrankio tikslas – aiškiai ir greitai atsakyti į visus gyventojams kilusius klausimus, padėti daugiau sužinoti apie „Vilniaus vandenų“ teikiamas paslaugas bei padėti jiems naviguoti, ieškant informacijos internetinėje „Vilniaus vandenų“ svetainėje. Ne visiems klientams yra priimtinas bendravimas skambučiu, todėl „Live Chat“ bus alternatyva pokalbiui telefonu.
„Visa „Vilniaus vandenų“ komanda nuosekliai dirba dar labiau tobulindami klientų aptarnavimo procesus. Pagrindinis mūsų tikslas – patenkinti ir kuo išsamesnę informaciją gavę klientai. Sprendimą, sukurti dar vieną bendravimo su mūsų bendrovės atstovais kanalą, priėmėme po vykdomų klientų apklausų, kurių turinį ne tik suprantame, bet ir tikslingai siekiame atliepti“, – teigia „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius Saulius Savickas.
Jau kelerius pastaruosius metus, dar ir iki pandemijos pradžios, „Vilniaus vandenų“ atstovai fiksavo stipriai mažėjančią gyvų apsilankymų klientų aptarnavimo skyriuje tendenciją. Įdomu tai, jog gyventojai vis dažniau įvairius klausimus sprendžia el. paštu, spėjama, jog klientams tai suteikia užtikrintumo nepamiršti užduoti rūpimus klausimus iš pirmo karto bei greitai gauti aiškius ir konkrečius atsakymus.
Nauja galimybė su bendrove susisiekti „Live Chat“ pagalba, tikimasi, bendravimą su klientais padarys dar patogesnį, greitesnį, ir saugesnį.
Klientai „Live Chat“ bendravimo su bendrove įrankį gali rasti internetinėje „Vilniaus vandenų“ svetainėje www.vv.lt, paspaudus ant pagrindiniame puslapyje, dešinėje pusėje esančios „Reikia pagalbos“ ikonos.