
Šią savaitę didžiausios Lietuvoje vandentvarkos bendrovės „Vilniaus vandenys“ užsakymu pradedamas kasmetinis klientų pasitenkinimo tyrimas. Iki lapkričio pabaigos apie pustrečio tūkstančio klientų – gyventojų ir verslo atstovų – el. paštu ar telefonu bus pakviesti pasidalinti savo nuomone apie teikiamas paslaugas.
Tyrimas leis įvertinti klientų pasitenkinimo lygį pagal pasaulinį GCSI (Global Customer Satisfaction Index) metodą. Jis padeda objektyviai matyti paslaugų kokybę iš kliento perspektyvos ir atskleisti sritis, kurias dar galima tobulinti. Pagal GCSI metodiką tyrimas atliekamas jau devintus metus.
Tyrimą 2025 m. spalio–lapkričio mėnesiais vykdo nepriklausomas tyrėjas.
2024 m. pasiekimai
Pernai „Vilniaus vandenų“ klientų pasitenkinimo indeksas pasiekė 84 balus. Pagal GCSI indeksą tai yra 16 punktų daugiau už Europos komunalinio sektoriaus vidurkį ir net 13 punktų – už Lietuvos bendrą komunalinių paslaugų sektoriaus rezultatą. Tyrimas parodė, kad apie du trečdaliai klientų yra lojalūs ir net konkurencinėmis sąlygomis būtų linkę rinktis „Vilniaus vandenis“.
Nuolat investuodami į infrastruktūros atnaujinimą ir tvarius sprendimus – nuo modernių sistemų iki žaliosios elektros gamybos – siekiame gerinti klientų patirtį. Be to, kryptingai efektyvinant procesus siekiama trumpinti klientų aptarnavimo laiką, pavyzdžiui, pernai nauji klientai prie bendrovės tinklų buvo prijungiami per 13,4 kalendorinių dienų, o vidutinis avarijų tinkluose likvidavimo laikas sutrumpėjo 15 procentų.
Kasmet „Vilniaus vandenų“ klientų skaičius vis auga – pernai prie tinklų prijungti 6,4 tūkst. naujų namų ir klientų skaičius viršija 290 tūkst.