Pakviesti bendrovės atstovą

Registruoti ir pakviesti mūsų darbuotoją priimti dengtus darbus ar vamzdyno hidraulinį bandymą, priimti tinklus ir vandens apskaitos mazgus naujuose objektuose galite klientų aptarnavimo telefonu 19118 darbo dienomis 7.30–11.30 ir 12.00–16.00 valandomis.

Išsikviesti nuotekas surenkančią įmonę

Jei nesate prisijungę prie centralizuotų nuotekų tinklų, nuotekų surinkimui galite užsakyti „Vilniaus vandenų“ nuotekų išvežimo paslaugą paskambinę 19118 (detalesnę informaciją apie paslaugą galite rasti ČIA).

Pateikti prašymą ar skundą

Savo pastabas, pasiūlymus ir skundus galite mums siųsti el. paštu info@vv.lt arba pateikti atvykus į artimiausią Klientų aptarnavimo skyrių. 

Kviečiame susipažinti su skundų ir prašymų nagrinėjimo terminais bei tvarka

Taip pat pateikiame ginčus ir skundus nagrinėjančių institucijų kontaktus:

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius
www.vvtat.lt

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija
Verkių g. 25C-1, 08223 Vilnius
www.regula.lt 

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba
Siesikų g. 19, 07170 Vilnius
www.vmvt.lt