2018-08-31
Kiekvieną mėnesį vis daugiau mūsų klientų renkasi elektroninius sprendimus. Internetu deklaruojami skaitiklių rodmenys ir apmokamos sąskaitos padeda taupyti laiką ir užtikrina mokėjimų tikslumą.
Didžioji dalis e. paslaugomis besinaudojančių klientų atsisako ir popierinių mokėjimo pranešimų, o vietoje jų renkasi elektroninius. Šie pranešimai naudojami ne tik dėl patogumo, paprastumo ir operatyvumo, bet ir dėl aplinkos tausojimo.
Norėdami paskatinti kuo daugiau klientų prisidėti prie šios iniciatyvos, kartu su „Gilės“ paslaugų centru sukūrėme naują funkcionalumą, kuris www.manogilė.lt savitarnos svetainėje leis vos vieno mygtuko paspaudimu pereiti prie elektroninių mokėjimo ir kitos svarbios „Vilniaus vandenų” informacijos pranešimų. Kad pasinaudotumėte šia galimybe, prašome pasidalinti savo kontaktiniais duomenimis (elektroniniu paštu ir telefono numeriu) su mūsų bendrove.
printscreenKlientai, išreiškę sutikimą, nuo kito mėnesio mūsų mokėjimo pranešimus gaus el. paštu, o informaciją apie vandens tiekimo sutrikimus – SMS žinutėmis.
Primename, kad savo kontaktinę informaciją taip pat galite atnaujinti arba pakoreguoti šiais būdais:
• prisijungę prie „Vilniaus vandenų“ SAVITARNOS SVETAINĖS;
• susisiekę su klientų aptarnavimo centru trumpuoju telefono numeriu 1889 (iš užsienio +370 5 2664455);
• atvykę į arčiausiai Jūsų esantį Klientų aptarnavimo skyrių;
• pateikę duomenis el. paštu info@vv.lt.
Pasirūpinkite patogiu ir aplinką tausojančiu sąskaitų valdymu bei greitu informacijos gavimo būdu.