2020-05-07
Nors daugumai klientų nėra būtinas aptarnavimas gyvai, vis tik pasitaiko situacijų, kurių išspręsti nuotoliniu būdu nėra galimybės. Todėl, švelnėjant karantino sąlygoms, „Vilniaus vandenys” dalinai atidaro klientų aptarnavimo skyrius, kuriuose priima tik iš anksto telefonu užsiregistravusius klientus ir tik tais klausimais, kurių neįmanoma išspręsti nuotoliniu būdu. Registracija vykdoma trumpuoju klientų aptarnavimo telefonu 1889.
Nuo gegužės 12 d. „Vilniaus vandenys” atidarė klientų aptarnavimo skyrių Vilniuje, o nuo gegužės 19 d. – ir rajoninius klientų aptarnavimo skyrius, kuriuose priima tik iš anksto užsiregistravusius klientus.


Švenčionyse (Vidžių g. 7) registruotis ir savo apsilankymus planuoti galima III ir IV-ieniais, Nemenčinėje (Gaukštonių g. 3, Gaukštonių k.) – I, II ir V-ieniais, o Šalčininkuose (Lydos g. 34, Milvydų k.) ir Vilniuje (Spaudos g. 8-1) – visomis darbo dienomis.



Klientų aptarnavimo skyriai dirba nuo 8.00 iki 16.00 val., tikslus kliento apsilankymo laikas suderinamas registracijos metu.
Šiuo pereinamuoju laikotarpiu klientai registruojami ir gali atvykti į klientų aptarnavimo skyrius tik šiais tikslais:


– sudaryti sutartis (tik nauji klientai, kai yra suderintas projektas)
– pasikeisti ar atsiimti vandens kolonėlės raktą
– kreiptis dėl vartojimo kredito suteikimo prijungimo ir / ar projektavimo darbams
Prieš atvykstant į padalinius, klientus kviečiame registruotis


Klientai, turinys klausimų aukščiau išvardintomis temomis, kviečiami registruotis vizitui pasirenkant jiems patogų laiką. Registruojantis prašoma nurodyti vardą, pavardę, kliento kodą, kontaktinius duomenis ir priežastį, dėl kurios pageidaujama atvykti. Tik užsiregistravus, galima atvykti į klientų aptarnavimo skyrius.


Saugant klientų ir darbuotojų sveikatą, užsiregistravusiųjų prašoma atvykti tiksliai sutartu laiku. Taip pat tikimasi, kad lankytojai vadovausis Sveikatos apsaugos ministerijos rekomendacijomis dėl apsaugos priemonių – veido apsaugos, vienkartinių pirštinių – dėvėjimo viešose vietose. „Vilniaus vandenys“ savo ruožtu užtikrina, kad vienu metu klientų aptarnavimo skyriuose nebūtų didelio žmonių srauto, rūpinasi reguliariu patalpų vėdinimu ir dažnai liečiamų paviršių dezinfekavimu.


Rizikos grupės asmenims (vyresnio amžiaus ir turintiems lėtinių negalavimų) „Vilniaus vandenys“ rekomenduoja likti namuose, o turint neatidėliotinų klausimų aukščiau išvardintomis temomis, į pagalbą pasitelkti jaunesnius artimuosius.


Pasibaigus paskelbtam karantinui, bus papildytas ir temų / klausimų sąrašas, dėl kurių klientai galės atvykti į klientų aptarnavimo skyrius.


Primename, kad mūsų interneto svetainėje rasite atsakymus į dažniausiai kylančius klausimus apie „Vilniaus vandenų“ paslaugas. Neradus atsakymo ten, rekomenduojame skambinti trumpuoju telefonu 1889 arba kreiptis el. paštu info@vv.lt.