
Vandens tiekimo ir nuotekų šalinimo paslaugas teikianti bendrovė „Vilniaus vandenys“ atnaujino privačių ir verslo klientų savitarnos svetainę. Pakeitimai atlikti atsižvelgiant į pačių klientų poreikius ir geriausias interneto vartotojų naudojimosi praktikas.
Pasikeitus svetainės struktūrai ir dizainui, vartotojai galės dar paprasčiau orientuotis elektroninėje erdvėje jau nuo pat pirmojo apsilankymo. Aiškiai atskirtos verslo ir privačių, naujų ir esamų klientų kategorijos leidžia lengvai save identifikuoti ir prisijungti. O jau prisijungę – gali paprastai valdyti savo paskyras: atnaujinti kontaktinius duomenis, deklaruoti rodmenis, sumokėti už paslaugas ir sekti mokėjimų istorijas.
„Matome aiškią tendenciją, kad vis daugiau mūsų klientų renkasi elektronines atsiskaitymo už paslaugas priemones, tarp jų – ir mūsų savitarną. Tačiau kartais klientams kildavo neaiškumų, kaip pradėti ja naudotis, todėl išanalizavę klientų patirtis, pasiūlėme atnaujintą ir draugiškesnę vartotojams svetainės struktūrą ir dizainą“, – sako „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius Saulius Savickas.
Gerinant klientų informavimą, kartu su šiais pakeitimais sukurtas papildomas naujienų modulis, o pati svetainė pritaikyta patogiai naudotis ne tik lietuvių, bet ir anglų bei rusų kalbomis.
Bendrovė nuolat skiria ypatingą dėmesį asmens duomenų apsaugai, todėl įdiegtas profesionalus svetainės slapukų nustatymo įrankis, kad vartotojai galėtų lengviau suprasti ir patys pasirinkti, kokia informacija apie juos gali būti renkama ir saugoma.
Kaip pagrindinius atnaujintos „Vilniaus vandenų“ savitarnos svetainės privalumus klientams S. Savickas išskiria paprastumą ir patogumą. Pasak jo, ateityje savitarna klientams bus dar patogesnė, nes bus išplėstos jų galimybės visus su „Vilniaus vandenų“ paslaugomis susijusius veiksmus atlikti patiems neišeinant iš namų.
Dar šiais metais planuojama pradėti diegti pakeitimus, kad klientai galėtų matyti paslaugų teikimo sutartis ir kitus dokumentus, užsisakyti papildomas ar koreguoti turimas paslaugas, elektroniniu būdu pasirašyti ir pateikti dokumentus, rezervuoti specialisto atvykimo laiką bei registruoti gedimus.
Pirmą kartą elektroninės savitarnos sistemą „Vilniaus vandenys“ visiems savo klientams pristatė 2018 metų vasarį, iki tol šiuo įrankiu galėjo naudotis tik nedidelė dalis verslo klientų. Šiuo metu savitarna kas mėnesį naudojasi daugiau nei 46 tūkst. Vilniaus, Šalčininkų ir Švenčionių vandens vartotojų.
Išbandyti „Vilniaus vandenų“ savitarną galima ČIA.