
Didžiausia šalyje vandentvarkos bendrovė „Vilniaus vandenys“ vartotojams pradeda siūlyti visas tinklų įrengimo ir prijungimo prie centralizuotų vandentiekio ir nuotekų šalinimo tinklų paslaugas „iš vienų rankų“ bei suteikia galimybę paslaugomis naudotis iškart, o už jas atsiskaityti dalimis. Tai paspartins ir labai palengvins prisijungimo prie tinklų procedūras – vandens ir nuotekų tinklų naudotojams patiems nebereikės rūpintis tinklų įrengimo darbais ar gaišti laiką, ieškant tinkamų rangovų jiems atlikti.
Įprastai vandens tiekimo ir nuotekų šalinimo paslaugai suteikti vandentvarkos bendrovės tinklus nutiesia iki gyventojų sklypų ribų, o pastarieji jau savarankiškai turi pasirūpinti, kaip vandens ir nuotekų tinklus atsivesti iki savo namų: surasti, kas suprojektuos vandentiekio įvadus ir nuotekų išvadus, juos įrengs ir atliks kitus būtinus darbus. Daugeliui tai tampa sunkiai įveikiamu iššūkiu.
„Siekiame nuosekliai gerinti vartotojų patirtį, todėl labai džiaugiamės būsimiems vandens ir nuotekų tinklų naudotojams galėdami pasiūlyti visų reikiamų paslaugų paketą ir taip nuo jų pečių nuimti didelę rūpesčių naštą. Norintiems prisijungti prie centralizuotų vandentiekio ir nuotekų šalinimo tinklų nebereikės rūpintis specialistų paieška, darbų planavimu ir priežiūra – taip jie sutaupys laiko ir galės būti ramūs dėl darbų kokybės“, – sako „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovas Saulius Savickas.
Pasak jo, tuo pačiu vartotojai galės laisviau planuoti ir savo finansus, nes, norint prisijungti, nebereikės iš karto sutaupyti visos prisijungimui reikalingos sumos – ją bus galima išsimokėti dalimis, jau prisijungus.
Pateikę prašymą dėl prisijungimo sąlygų ir gavę sąlygas, toliau klientai iš bendrovės galės užsisakyti tinklų projektavimo, vandentiekio įvado ir nuotekų išvado įrengimo, dangų išardymo ir atstatymo bei geodezinės nuotraukos parengimo paslaugas.
Pasak bendrovės atstovo, paprastai prie centralizuotų tinklų besijungiantiems naujakuriams šie darbai sudaro tik dalį visų naujoms statyboms reikalingų išlaidų. Todėl bendrovė, suprasdama naujiems klientams tenkančią finansinę naštą, kartu su partneriu „SB Lizingas“ pradeda teikti vartojimo kredito paslaugą, kurios siūlomos sąlygos yra vienos geriausių rinkoje.
„Susidurdavome su problema, kad kartais vartotojai, neturėdami pakankamai lėšų, tiesiog atsisakydavo planų jungtis prie centralizuotų miesto tinklų, ieškodavo alternatyvių sprendimų. Tikimės, kad dėl mokėjimo dalimis galimybės tokiems vartotojams, o ypač naujakuriams, bus lengviau planuoti biudžetą, paskirstyti išlaidas, o pati vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslauga taps lengviau prieinama“, – sako S. Savickas.
Bendrovės siūlomas naujas paslaugas jau įvertino dalis klientų. Nuo šių metų vasario jas užsisakyti galėjo prie „Vilniaus vandenų“ lėšomis vystomų naujų kvartalinių vandentiekio ir nuotekų tinklų besijungiantys vartotojai. Iš visų tokią galimybę turėjusių ja pasinaudojo kas trečias, o kaip didžiausią privalumą išskyrė patogumą, kad nereikėjo niekuo rūpintis ir gaišti laiko.
Detaliau su naujomis paslaugomis ir jų kainomis galima susipažinti bendrovės interneto svetainėje, skiltyje PAPILDOMOS PASLAUGOS, o sužinoti visus prisijungimo etapus – skiltyje KAIP TAPTI KLIENTU?.
„Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 263 tūkst. klientų. Iš viso 2019 m. sutartis dėl prisijungimo prie centralizuotų tinklų bendrovė pasirašė su 2 783 klientais.