2020-09-04
Šį rudenį Vilniaus miesto savivaldybė klientus pasitinka naujove: jau nuo vakar vilniečiai, atvykę į savivaldybę, gali gauti savivaldybės ir jos įmonių paslaugas vienoje vietoje – sudaryti paslaugų teikimo sutartis, pateikti prašymą įregistruoti santuokai, pasitikrinti atliekų išvežimo grafikus ir kt. Pradėjo veikti ir bendras klientų aptarnavimo telefonu numeris 19118.
Bendrame Klientų aptarnavimo centre, kuris veikia Savivaldybės pirmajame aukšte, vilniečiai galės gauti: UAB „Vilniaus vandenys“, AB „Vilniaus šilumos tinklai“, SĮ „Vilniaus atliekų sistemos administratoriaus“ (VASA), SĮ „Vilniaus miesto būsto“ bei Civilinės metrikacijos skyriaus teikiamas paslaugas ir informaciją.
Čia teikiamos visos paslaugos, kurias iki šiol buvo galima gauti šių įmonių klientų aptarnavimo centruose ar padaliniuose. Vis tik, tiek įmonių klientų aptarnavimo padaliniai, tiek ir trumpieji numeriai kol kas išlieka. Paslaugos teikiamos keturiomis kalbomis: lietuvių, anglų, rusų bei lenkų.
„Vilniaus miestas, jo institucijos, infrastruktūra turi taupyti miestiečių ir jo svečių laiką. Gyventojams nėra svarbu, kokios funkcijos ar atsakomybės tarpusavyje yra pasidalytos, pavyzdžiui, tarp seniūnijos, „Vilniaus vandenų“, Vilniaus šilumos tinklų ar kitų savivaldybės įmonių, padalinių. Jie nori gauti paslaugą sklandžiai, patogiai ir kuo greičiau. Vieningo klientų aptarnavimo centro pilotinis projektas parodys kaip galime suintegruoti sistemas, kur dar reikia pasistengti ir leis ateityje pateikti aukšto lygio aptarnavimo kokybę“, – sakė Administracijos direktorius Povilas Poderskis.
Bendrovė „Vilniaus vandenys“ savo klientus bendrame klientų aptarnavimo centre Vilniaus miesto savivaldybėje konsultuoja visomis temomis ir teikia visas paslaugas, kurias teikia ir Spaudos g. 8-1 įsikūrusiame klientų aptarnavimo centre, išskyrus projektų derinimą – projektai ir toliau derinami Spaudos g. 8-1 esančiame klientų aptarnavimo centre.
„Vilniaus vandenys“ sprendimą klientų aptarnavimo procesus pertvarkyti priėmė dar prieš trejus metus. Akivaizdu, kad pasukome teisinga kryptimi – mūsų klientų pasitenkinimas teikiamomis paslaugomis ir aptarnavimu nuosekliai auga. Tad pasidalinome savo patirtimi ir įkuriant bendrą klientų aptarnavimo centrą Vilniaus miesto savivaldybėje: konsultavome darbo grupę bendrais klientų aptarnavimo centro steigimo klausimais, mūsų bendrovės praktika bus taikoma ir klientų pasitenkinimo matavimo procesuose, našumo rodiklių nustatyme“, – teigia bendrovės „Vilniaus vandenys“ Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius Saulius Savickas.
Pasak bendrovės atstovo, Vilniaus miesto savivaldybėje įsteigtas bendras klientų aptarnavimo centras yra dar vienas būdas bendrovės klientams greitai ir patogiai susitvarkyti visus su bendrovės teikiamomis paslaugomis susijusius reikalus. Maždaug pusę metų bendrovės klientų aptarnavimo skyriaus atstovai dalyvavo bendruose darbo grupės susitikimuose ir derino bendrą viziją, kuri, tikimasi, atitiks bendrovės klientų lūkesčius.
„Klientų aptarnavimo centras Konstitucijos prospekte yra tik pradžia. Projektas apima ir bendrą savitarną ir pagal poreikį išdėstytus bendrus fizinius aptarnavimo centrus ateityje. Prie miesto teikiamų paslaugų (tokių kaip leidimai reklamai ir pan., miesto įmonių tokių kaip šaltas vanduo ir šiukšlės) ateityje sieksime prijungti elektros, dujų ir kitas Vilniaus miesto gyventojams teikiamas paslaugas. Tai nėra vien galimybė atsiskaityti už paslaugas, kaip kad per vieną sąskaitą, kai gali atsiskaityti už kelias paslaugas. Tai galimybė tvarkyti savo arba savo turimo turto informaciją Vilniaus mieste“, – kalbėjo Administracijos direktoriaus patarėja IT klausimais Eglė Radvilė.
Vienas iš pagrindinių Vilniaus miesto rodiklių, kurio gerinimo nuolat siekia savivaldybės administracija – kelionės laiko indeksas. Siekiama, kad vilniečiai norėdami sutvarkyti su buitimi susijusius klausimus turėtų galimybę vienoje vietoje juos išspręsti (fiziškai, virtualiai ir vienu telefono numeriu). Nauda – laiko taupymas, reikalingų klausimų išsprendimas vienoje vietoje. Be viso to, savivaldybės pastatas yra šalia Registrų klientų aptarnavimo centro, todėl tikimasi, kad ši lokacija bus pakankamai populiari.
Bendro KAC įkūrimas – tai vienas #wearecityceo rezultatų – Vilniaus miesto Administracijos direktoriaus iniciatyvos, kai miesto įmonės raginamos dirbti siekiant bendrų miesto tikslų, įmonių vadovams ir darbuotojams suteikiamas bendras informacijos srautas apie miestą, kaip bendrą ekosistemą. Iniciatyva #wearecityceo nukreipta į bendrus visų įmonių tikslus, o visas bendras miesto įmonių kontekstas yra #mesesamevilnius.