2020-10-28
Vilniaus mieste ir rajone nuo spalio 28 dienos įsigaliojus lokaliam karantinui, bendrovė „Vilniaus vandenys“ prioritetą teikia nuotoliniam klientų aptarnavimui, o nuo lapkričio 4 dienos visus klientus aptarnaus tik nuotoliniu būdu – visais klausimais konsultuos telefonu 19118 ir el. paštu info@vv.lt.
Klientai, kurie turi poreikį klausimą išspręsti gyvai Klientų aptarnavimo skyriuje, tai dar gali padaryti iki lapkričio 3 dienos 17 valandos iš anksto užsiregistravę vizitui. Nuo lapkričio 4 dienos bendrovės Klientų aptarnavimo skyriai neveiks.
Iki lapkričio 4 dienos apsilankymui Klientų aptarnavimo skyriuje klientai kviečiami registruotis telefonu 19118. Registruojantis prašoma nurodyti vardą, pavardę, kliento kodą, kontaktinius duomenis ir klausimą, dėl kurio pageidaujama atvykti. Vizitui bus parinktas klientui patogus laikas ir klientų aptarnavimo specialistas galės iš anksto pasiruošti kliento priėmimui. Dėl to jam nereikės laukti eilėje, aptarnavimo laikas bus gerokai trumpesnis. Klientų, atvykusių į Klientų aptarnavimo skyrių, prašoma laikytis visų saugumo rekomendacijų.
Nuo lokalaus karantino įsigaliojimo pradžios, spalio 28 dienos, visiškai sustabdytas klientų aptarnavimas Vilniaus miesto Klientų aptarnavimo centre adresu Konstitucijos pr. 3. Taip pat laikinai nevyksta projektų derinimas gyvai – visi projektai derinami tik nuotoliniu būdu, dėl to gyventojai ir projektuotojai turi kreiptis el. paštu info@vv.lt arba konsultuotis telefonu 19118.
Techninės priežiūros darbų, naujų klientų prijungimo, vandens skaitiklių keitimo ir patikros organizavimas vyks įprastu režimu, laikantis visų saugumo reikalavimų ir perklausiant klientų, ar priims bendrovės specialistus. Klientui atsisakius, vizito laikas bus nukeliamas.
„Vilniaus vandenys“ nuolat stebi ir vertina besikeičiančią situaciją bei atsižvelgiant į ją atitinkamai reaguos ir informuos savo klientus.