
Nuo liepos 1-osios bendrovė „Vilniaus vandenys“ yra pasiryžusi trumpinti atvykimo į klientų priduodamus objektus laiką. Tikimasi, jog numatyta iniciatyva ne tik padidins klientų pasitenkinimą bendrovės paslaugų greičiu, bet ir į „Vilniaus vandenų“ teikiamas paslaugas įves daugiau aiškumo.
Jau kurį laiką buvo stebima tendencija, kuomet vystytojai, jų pasamdyti rangovai ar subrangovai į pastatyto objekto galutinį pridavimą „Vilniaus vandenų“ atstovus kviečia ne vieną, bet du ir daugiau kartų. To priežastis – pastatytos infrastruktūros neatitikimas patvirtintam projektui, teisės aktų reikalavimams bei viešai skelbiamos Bendrovės Techninės politikos nuostatoms, defektų nepašalinimas iš pirmo karto. Fiksuojant, jog dėl nepilnai ar netinkamai pastatytų objektų net 41 proc. Bendrovės atstovų iškvietimų yra pakartotiniai, nutarta ieškoti būdų, kaip spręsti šį neefektyvų laiko ir žmogiškųjų resursų panaudojimą.
„Su savo partneriais stengiamės nuolatos bendradarbiauti, nes esame įsitikinę, jog tik taip galime pasiekti abiems pusėms naudingus rezultatus. Todėl rangovų prašome maksimalaus dėmesingumo ir atsakingumo priduodant objektus, kad būtų taupomas mūsų, o, svarbiausia, pačių klientų laikas“, – pasakoja Paslaugų valdymo departamento direktorius Martynas Augaitis.
„Vilniaus vandenys“ skelbia nuo liepos 1-osios pradėsiantys naują praktiką – rangovams, kurių objektai bus tinkamai neparuošti pridavimui, taikys Bendrovės atstovo atvykimo („Tuščio“ iškvietimo) mokestį – kuris, tikimasi, paskatins statytojus ir jų samdomus rangovus bei jų objektų techninius prižiūrėtojus elgtis atsakingai ir į objekto pridavimą Bendrovės atstovus kviesti tik tinkamai pasiruošus. Viliamasi, jog šis sprendimas partneriams savo darbe suteiks ne tik daugiau sistemingumo, bet ir akivaizdžiai sutrumpins Bendrovės atstovų atvykimo į objekto laiką.
Klientas, kviesdamas Bendrovės atstovą objekto galutiniam pridavimui, privalės ne tik turėti visus reikalingus dokumentus, bet ir užtikrinti, kad inžineriniai tinklai yra pakloti pagal projektą ir prisijungimo sąlygų reikalavimus, atitinka teisės aktų ir Bendrovės techninės politikos reikalavimus. Jei atvykus bus nustatyta, kad projekto sprendiniai neįgyvendinti, iškvietimo tikslas – priimti pastatytą infrastruktūrą – nepasiektas, įskaitant, ne visų dokumentų pateikimą, klientas privalės apmokėti Bendrovės nustatytą, objekto galutinio priėmimo metu galiojantį Bendrovės atstovo atvykimo („Tuščio“ iškvietimo) mokestį pagal pateiktą sąskaitą.
Svarbu akcentuoti, jog atvykimo mokestis bus taikomas tik tais atvejais, kai klientas yra nepasiruošęs Bendrovės atstovų iškvietimui, t. y. objektas nėra paruoštas pridavimui pagal aukščiau paminėtus reikalavimus, ir dėl šios priežasties Bendrovės atstovams į objektą teks vykti pakartotinai.