
2020 metų liepos mėnesį pradėjusi vykdyti aktyvesnę tiesioginę rinkodarą, didžiausia šalyje vandentvarkos bendrovė „Vilniaus vandenys“ dar labiau plečia savo paslaugų krepšelį ir toliau periodiškai vykdo tiesioginę rinkodarą. Bendrovė siūlo tiek fiziniams, tiek ir juridiniams asmenims ne tik pagrindines geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugas, bet ir kitas papildomas paslaugas.
Aktyvesnį tiesioginės rinkodaros vykdymą paskatino pradėtos teikti įvairios aktualios paslaugos klientams, pavyzdžiui, mobilių vandens kolonėlių-gertuvių, mobilios rūko sistemos nuomos, nuotekų išvežimo, geriamojo vandens kokybės tyrimų ir kitos paslaugos bei klientų susidomėjimas šiomis teikiamomis paslaugomis.
Detalus visų bendrovės teikiamų papildomų paslaugų sąrašas yra skelbiamas bendrovės interneto svetainės skiltyse „Namams“ / „Papildomos paslaugos“ arba „Verslui“ / „Papildomos paslaugos“.
Bendrovė primena, kad tiesioginė rinkodara yra veikla, kurios tikslas paštu, telefonu arba kitokiu tiesioginiu būdu siūlyti asmenims prekes ar paslaugas ir (arba) teirautis jų nuomonės dėl siūlomų prekių ar paslaugų.
Tiesiogine rinkodara nėra laikomi:
- bendrovės siunčiami sveikinimai klientams;
- bendrovės siunčiami pranešimai klientams, susiję su sąskaitomis, priminimais apie skolą, sutarčių vykdymu;
- bendrovės vykdomas klientų informavimas apie planuojamas patikras, avarijas, galimus paslaugų teikimo nesklandumus ir pan.;
- bendrovės vykdomi kreipimaisi į klientus, kuriuos reglamentuoja LR teisės aktai;
- bendrovės kreipimasi į klientą dėl šiuo metu teikiamos arba jau užsakytos paslaugos;
- esant kliento kreipiniui, bendrovės pateikiamas pasiūlymas užsisakyti paslaugą, kuris susijęs su kliento kreipinio išsprendimu.
Atsižvelgiant į tai, kad tiesioginei rinkodarai yra keliami įvairūs teisės aktų reikalavimai, informuojame, kad siekdama tinkamai įgyvendinti teisės aktuose numatytas pareigas, bendrovė periodiškai informuoja klientus apie vykdomą tiesioginę rinkodarą bei taip pat š. m. kovo mėnesį išsiuntė daliai klientų informacinius pranešimus apie klientų asmens duomenų tvarkymą tiesioginės rinkodaros tikslu bei galimybes klientams lengvai ir patogiai atsisakyti tiesioginės rinkodaros pasiūlymų.
Išsiųstuose informaciniuose pranešimuose yra pateikiama esminė informacija apie vykdomą tiesioginę rinkodarą bei nurodyti būdai, kuriais kiekvienas asmuo gali atsisakyti gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus.
Atsisakyti tiesioginės rinkodaros pranešimų galima:
- atsisakant naujienlaiškio, spaudžiant el. laiške „Atsisakyti“ (angl. „Unsubscribe“);
- pateikiant laisvos formos atsisakymą el. paštu info@vv.lt;
- paskambinant klientų aptarnavimo telefonu 19118;
- atsiunčiant laisvos formos atsisakymo prašymą reg. paštu, adresu Spaudos g. 8-1, Vilnius;
- atvykstant į bet kurį klientų aptarnavimo padalinį su asmens tapatybės dokumentu;
- per bendrovės Savitarnos portalą (jei esate savitarnos vartotojas).
Detali informacija apie klientų asmens duomenų tvarkymą tiesioginės rinkodaros tikslu yra pateikiama atnaujintoje bendrovės Asmens duomenų tvarkymo ir saugumo politikoje, kuri patalpinta bendrovės interneto svetainės www.vv.lt skiltyje ASMENS DUOMENŲ APSAUGA.
Jeigu kyla klausimų, susijusių su asmens duomenų tvarkymu tiesioginės rinkodaros tikslu, prašome kreiptis elektroniniu paštu asmensduomenys@vv.lt arba info@vv.lt.