
Nuo šių metų sausio mėnesio „Vilniaus vandenys“ nebesiųs paštu popierinių mokėjimo pranešimų klientams, kurie užsisakė informaciją gauti elektroniniu būdu. Bendrovė kviečia visus klientus atnaujinti savo duomenis savitarnoje ir pradėti naudotis elektroninių pranešimų paslauga. Klientai kviečiami prisijungti prie Vilniaus vandenų savitarnos savitarna.vv.lt . Užsisakyti elektroninį mokėjimo pranešimą galima suvedus savo ir/arba būsto nuomininko ar atstovo elektroninio pašto adresą.
„Iš klientų atsiliepimų žinome, kad popierinių pranešimų paslaugą dažnai renkasi nuomojamų būstų savininkai, kad tiek jie, tiek nuomininkai galėtų laiku ir tinkamai sumokėti už suteiktas paslaugas. Norime paskatinti klientus rinktis tvaresnį kelią, todėl savitarnoje sukūrėme sprendimą, kad apie suteiktas paslaugas ir mokėtinas sumas galės būti informuojami keli informacijos gavėjai – užtenka suvesti kelis elektroninio pašto adresus ir pirmomis mėnesio dienomis juos pasieks mokėjimo pranešimai“, – sako Klientų aptarnavimo tarnybos vadovas Martynas Augaitis.
Vien nuo sausio mėnesio sumažinus popierinių laiškų siuntimą 9000 vienetų ir nespausdindama mokėjimo pranešimų bendrovė savo CO2 pėdsaką sumažins 335 kg.
„Atsisakydami tokių paprastų dalykų kaip popierinės sąskaitos ir mokėjimo pranešimai, kurie po peržiūrėjimo keliauja į šiukšlių dėžę, mūsų klientai prisideda prie aplinkos tausojimo: nebereikia naudoti popieriaus jų spausdinimui, pakavimui ir transportavimui. Jei elektroninius mokėjimo pranešimus pasirinktų visi „Vilniaus vandenų“ klientai, mes ne tik mažintume neigiamą poveikį aplinkai, bet ir bendrovės kaštus, šias lėšas nukreipdami kitoms svarbioms sritims. Vien 2023 m. popierinių mokėjimų pranešimų siuntimui paštu buvo išleista daugiau nei 400 tūkst. eurų. O tai daro įtaką ir teikiamų paslaugų kainų didėjimui“, – sako Martynas Augaitis.