
Dėl katastrofinės liūties ir sudėtingos meteorologinės situacijos liepos 29-31 d. didžiausia vandentvarkos bendrovė Lietuvoje „Vilniaus vandenys“ fiksavo sutrikusį elektros energijos tiekimą savo valdomoje infrastruktūroje – vandens siurblinėse ir nuotekų stotyse. Iš viso įvyko 6 avarijos Nemenčinėje, Riešėje, Gulbinuose, Bukčiuose, Dvarčionyse, Giedrakalnyje ir Salininkuose, joms likviduoti „Vilniaus vandenų“ komanda skyrė visą dėmesį.
Liepos 29 d. „Vilniaus vandenų“ operatyvinių darbų valdymo skyrius sulaukė rekordinio kreipinių skaičiaus – 120, tai yra keturis kartus daugiau nei įprastai. Iš jų 51 buvo dėl sutrikusio nuotekų nutekėjimo, 15 – dėl sutrikusio vandens tiekimo ir 33 skubūs pranešimai dėl galimai avarinių nutekėjimų nuotekų ir vandentiekio tinkle. Bendrovės ekipažai į vietą vyko 77 kartus.
„Vilniaus vandenys“ vandens siurblinių ir nuotekų stočių darbą atkūrė pagal turimas technines galimybes ir pajėgas, pasitelkiant elektros generatorius ir rangovus. Gyventojams geriamasis vanduo buvo pristatomas plastikinėse penkių litrų talpose ir vandenvežėje.
Nuoširdžiai atsipašome visų gyventojų ir klientų už patirtus nepatogumus.
PATYRĘ NUOSTOLIŲ DĖL „VILNIAUS VANDENŲ“ SUTRIKUSIOS INFRASTRUKTŪROS GALI KREIPTIS DĖL KOMPENSACIJOS GALIMYBĖS
Dėl kompensacijos galimybės prašome kreiptis el. paštu info@vv.lt.
Tam, kad galėtume įvertinti kilusio įvykio priežastis, galimos kompensacijos dydį dėl patirtų nuostolių, susijusių su nuotekų avarijomis, kviečiame pateikti šią informaciją:
- Pretenziją (trumpai aprašyti įvykį, problemą ir pateikti informaciją, kokie patirti nuostoliai, sugadintas turtas)
- Kliento kontaktinius duomenis
- Nuostolius įrodančias nuotraukas (vaizdo įrašus)
- Patirtas išlaidas patvirtinančius dokumentus (PVM sąskaita faktūra ir kt.)
Tam, kad galėtume įvertinti kilusio įvykio priežastis, galimos kompensacijos dydį dėl patirtų nuostolių, susijusių su vandentiekio avarija arba suprastėjusia vandens kokybe, kviečiame pateikti šią informaciją:
- Pretenziją (trumpai aprašyti įvykį, problemą ir pateikti informaciją, kokie patirti nuostoliai, sugadintas turtas)
- Kliento kontaktinius duomenis
- Sugadintos buitinės technikos nuotrauką (vaizdo įrašą) ar kitą informaciją, reikalingą jos identifikavimui (pvz.: buitinės technikos prietaiso pagaminimo data, gamintojas, modelis ar pan.)
- Sugadintos buitinės technikos / filtrų defektinį / remonto aktą (su aiškia informacija, kokia gedimo priežastis ir remonto kaštai)
- Patirtas išlaidas patvirtinančius dokumentus (PVM sąskaita faktūra ir kt.).