
Šią vasarą didžiausia Lietuvoje vandentvarkos bendrovė „Vilniaus vandenys“ įgyvendino kampaniją „Gyvybingam miestui – gyvybingas vanduo“, kurios svarbiausia ašimi tapo gyvo garso koncertai, organizuojami kartu bendruomeniniu internetiniu radiju „Radio Vilnius“, ir keliaujantis vandens kokteilių baras.
Ši kampanija – jau ketvirtus metus tradiciškai įgyvendinami veiksmai vasaros metu, skatinantys atkreipti dėmesį, kad vilniečiams į namus, ofisus ar lauko gertuves tiekiamas vanduo yra ypač tyras, išgaunamas iš giluminių gręžinių. Rinkdamiesi gaivintis vandeniu iš čiaupo, gyventojai prisideda prie aplinkos tausojimo ir išvengia taršos, kuri atsiranda gaminant plastikinius butelius.
Kampanija prasidėjo birželio 1 d. vykusiame Šaltibarščių festivalyje, kur Tymo turgaus lankytojai pirmieji galėjo paragauti profesionalių barmenų ruošiamų kokteilių, pagardintų Vilniaus vandeniu ir įvairiais ingredientais. Kokybiškas Vilniaus vanduo, išgaunamas iš giluminių gręžinių ir praturtintas žmogaus organizmui reikalingais mineralais, patraukė daug lankytojų dėmesio.
Birželio 7 d. per Kultūros naktį „Vilniaus vandenys“ kartu su „Radio Vilnius“ organizavo kylančios muzikos atlikėjos dj nevykelės nemokamą koncertą . Liepos 10-ąją įvyko į muzikinę sceną grįžusios grupės „Brokenchord“ gyvo garso koncertas, o pasirodymų sezonas buvo užbaigtas rugpjūčio 22-ąją Bernardinų sode su „Santaka“ duetu.
„Šiais laikais didžioji dauguma auditorijos yra pasiekiama skaitmeninėmis priemonėmis, todėl partnerystę su kultūriniu projektu matėme kaip išskirtinę galimybę užmegzti tiesioginį ryšį su savo klientu, gyvai pabendrauti ir taip stiprinti Vilniaus miesto gyvybingumą. Rezultatas rodo, kad gyva muzika ir vanduo turi daugiau sąsajų, nei atrodo iš pirmo žvilgsnio – garsais ir vandeniu įpūtėme gyvybės tokiose netikėtose Vilniaus vietose kaip Lietuvos nacionalinio dramos teatro prieigos, Cvi parkas ir Bernardinų sodas“, – sako Paulė Pupinytė-Bružienė, „Vilniaus vandenų“ Komunikacijos skyriaus vadovė.
Pasak P. Pupinytės-Bružienės, šie koncertai buvo ne tik apie muziką – tai buvo ir puiki proga stiprinti bendruomenės ryšius bei skatinti sveiką gyvenseną. „Muzika suartina žmones, o tyras vanduo ir skanūs kokteiliai padeda sukurti malonią atmosferą. Džiaugiamės, kad mūsų iniciatyva sulaukė tiek daug dėmesio“, – priduria ji.
Per visą vasarą buvo išdalinta beveik 4 tūkst. vandens kokteilių, tam sunaudota apie 1600 litrų vandens. QR kodai, leidžiantys susipažinti su kokteilių receptais, buvo nuskenuoti 1500 kartų.
Kampanijos metu barmenai, bendraudami su miestiečiais, pastebėjo, kad dauguma vilniečių jau vartoja vandenį iš čiaupo, o daugelis buvo maloniai nustebinti, kad vandens pagrindu pagaminti kokteiliai gali būti tokie skanūs. Kai kurie lankytojai atėjo į renginius iš anksto išsirinkę kokteilius pagal socialiniuose tinkluose skelbtus receptus. Šiuos kokteilius „Vilniaus vandenys“ skatina išbandyti ir namuose – net 20 unikalių vandens kokteilių receptų galite rasti svetainėje vanduoisciaupo.lt.










