
2024 m. balandžio 19 d. paskelbtame Reputacijos indekso tyrime „Vilniaus vandenys“ užėmė penktą vietą pagal per metus pasiektą reputacijos augimą: bendrovės reputacijos indeksas pakilo 12 balų.
„Vilniaus vandenys“ pirmą kartą pateko ir į aukščiausią online reputaciją turinčių šalies įmonių dešimtuką – jame užėmė 8 vietą.
Bendrovė taip pat buvo įvertinta pagal tvarumo (ESG) aspektus – „Vilniaus vandenys“ kartu su „Swedbank“ ir „Lietuvos geležinkeliais“ buvo tarp trijų 2024 m. reputacijos indekso tyrime labiausiai pakilusių įmonių pagal tirtus socialinės atsakomybės aspektus.
„Šis rezultatas – kryptingo mūsų darbo pasekmė. Per metus „Vilniaus vandenys“ sėkmingai įgyvendino strateginius projektus, vystė inovacijas, vykdė socialinės atsakomybės iniciatyvas. Didžiuojamės ir vertiname, kad visa tai buvo pastebėta ir įvertinta mums svarbių auditorijų. Šiais metais ir toliau bus tęsiamos dešimtmetėje strategijoje numatytos kryptys, miestams ir regionui užtikrinančios infrastruktūros atnaujinimą ir modernizavimą, finansinį tvarumą ir veiklos efektyvumą, plečiančios žiedinės ekonomikos principų taikymą ir artinančios mus prie tikslo 2030 m. tapti klimatui neutralia įmone“, – sako „Vilniaus vandenų“ generalinis direktorius Saulius Savickas.
Pasak „Vilniaus vandenų“ Komunikacijos skyriaus vadovės Paulės Pupinytės-Bružienės, 2023 m. „Vilniaus vandenys“ pirmą kartą startavo reputacijos indekso tyrime, iš jo įmonė gavo aktualių duomenų, padėjusių tiksliau pasirinkti organizacijos komunikacines kryptis. „Reputacijos indekso augimą laikau visos organizacijos darbo rezultatu – atliekami svarbūs darbai, stipri bendrovės valdysena, orientacija į klientą, darbuotojų įsitraukimas, taikomos inovacijos turėjo esminį poveikį pasitikėjimo bendrove augimui. Didžiuojuosi šiuo pokyčiu ir esu dėkinga visiems, kurie prie jo prisidėjo – kolegoms, partneriams ir mus vertinusiems tyrimo dalyviams“, – sako P. Pupinytė-Bružienė.
Reputacijos indekso tyrimą devintus metus iš eilės vykdo konsultacijų bendrovė „Civitta“ kartu su partneriais „Fabula Rud Pedersen Group“, „Repsense“, „Investor‘s Forum“. Šis sociologinis tyrimas leidžia geriau suprasti sprendimus priimančių asmenų, nuomonės lyderių bei visuomenės nuomonę apie didžiąsias privataus ir viešojo sektoriaus organizacijas.
Tyrime analizuojamas respondentų požiūris į įmonę, instituciją, įstaigą – ar ji suvokiama, kaip turinti gerą reputaciją, ar ji yra mėgiama, ar ja pasitikima. Taip pat tiriami svarbiausi reputacijai įtaką darantys atributai: produktai ir paslaugos, rezultatai, valdymas, inovatyvumas, lyderystė, darbo aplinka, pilietiškumas.
Reputacijos indekso tyrime 2024 m. dalyvavo 54 Lietuvos įmonės ir 15 viešojo sektoriaus organizacijų.
Reputacijos tyrime apklausiamos 3 skirtingos auditorijos: plačioji visuomenė, nuomonės lyderiai (ekspertai, tinklaraštininkai, žurnalistai, verslo atstovai, rinkodaros specialistai ir t. t.) ir sprendimų priėmėjai (didžiausių Lietuvos įmonių vadovai, verslo organizacijų arba asociacijų vadovai, žiniasklaidos savininkai, politikai, ambasadoriai ir t. t.).