Registruoti ir pakviesti mūsų darbuotoją nurodyti požemines komunikacijas, priimti dengtus darbus ar vamzdyno hidraulinį bandymą, priimti tinklus ir vandens apskaitos mazgus naujuose objektuose galite klientų aptarnavimo telefonu 19118 darbo dienomis 7.30–11.30 ir 12.00–16.00 valandomis.
Jei nesate prisijungę prie centralizuotų nuotekų tinklų, nuotekų surinkimui galite išsikviesti tokias paslaugas teikiančią įmonę. Nuotekas vežančių įmonių, kurios bendradarbiauja su „Vilniaus vandenimis“, SĄRAŠAS.
Savo pastabas, pasiūlymus ir skundus galite mums siųsti el. paštu info@vv.lt, paštu arba pateikti atvykus į artimiausią Klientų aptarnavimo skyrių. Kviečiame susipažinti su skundų ir prašymų nagrinėjimo terminais bei TVARKA.