2021-02-08
Nuo šiol bendrovės „Vilniaus vandenys“ klientai naujienas ir aktualią informaciją apie paslaugas galės sužinoti ir socialiniame tinkle „Facebook“, oficialiame „Vilniaus vandenų“ PUSLAPYJE.
„Klientų patirčių gerinimas bei siekis, kad aktualiausios žinios reikiamu laiku pasiektų kuo daugiau mūsų klientų, yra vieni svarbiausių mūsų bendrovės komunikacinių tikslų. Šiuolaikinio vartotojo kasdienybė neatsiejama nuo socialinių medijų, todėl komunikaciją keliame ten, kur galėsime kurti dar glaudesnį ryšį bei puoselėti abipusę komunikaciją su mūsų klientais“, – sako „Vilniaus vandenų“ Komunikacijos skyriaus vadovė Renata Saulytė-Smalskė.
Bendrovė be įprastų komunikacijos kanalų iki šiol su savo klientais ir partneriais bendravo socialinio tinklo „LinkedIn“ PASKYROJE, taip pat dar pernai metais socialiniame tinkle „Facebook“ sukūrė „Neterštuko“ PROFILĮ, kuriame visuomenę šviečia aplinkosaugos klausimais ir gyventojai patys gali pranešti apie aptiktą vandens taršą Vilniaus mieste.