2022-05-20

Bendrovė „Vilniaus vandenys“ informuoja, jog nuo gegužės 31 d. Vilniaus Naujamiesčio mikrorajone yra atnaujinami vandentiekio tinklo plovimo darbai. Šiuos darbus bendrovė planuoja užbaigti iki š. m. rugpjūčio 15 d.

Vandentiekio tinklas Naujamiestyje bus ir toliau plaunamas nuo ant vamzdžių sienelių nusėdusių geležies ir mangano sankaupų. Šiuos darbus bendrovė „Vilniaus vandenys“ vykdė ir praėjusiais metais. Pernai buvo išplauta beveik 30 km magistralinių vandentiekio tinklų, šiais metais liko išplauti apie 5 km magistralinio vandentiekio tinklo.

Šiais metais „Vilniaus vandenys“ Naujamiestyje suplanavo 11 magistralinio tinklo plovimo etapų.

Siekiant, kad vamzdynų plovimo metu bendrovės klientai patirtų kuo mažiau nepatogumų, šiais metais „Vilniaus vandenys“ tinklų Naujamiestyje plovimo metu pasitelks ir papildomas priemones:

  • Jei po plovimo bus gauta klientų kreipinių dėl suprastėjusios vandens kokybės ir / ar mažo slėgio, „Vilniaus vandenys“ pasirūpins vandens kokybės atstatymu „iki čiaupo“:
    • išplaus namo įvadą (nuo gatvės iki namo įvadinio skaitiklio);
    • išplaus namo stovą (per viršutinių aukštų butus);
    • išplaus skaitiklį bute (jam užsikimšus).
  • Po plovimų, jei problema kartosis, namų įvaduose bus įrengiami filtrai. Jie užtikrins, kad į namo vidaus tinklus patektų tik kokybiškas vanduo.
  • Bendrovės atstovai prašys viršutiniuose aukštuose gyvenančių gyventojų įsileisti darbuotojus stovo praplovimui (vandens nuleidimui nuėmus skaitiklį). Bendrovės atstovai dėl to su gyventojais susisieks individualiai.
  • Nuo šiol bendrovė gyventojams kompensuos dėl galimo ir laikino vandens kokybės suprastėjimo patirtus nepatogumus. Kompensacija bus lygi vidutiniam besikreipusio namų ūkio mėnesio suvartojimui, suteiktą kompensaciją vartotojai matys mokėjimo pranešime.
  • Bendrovė ir toliau kompensuos buitinių prietaisų gedimo-remonto kaštus (jei tokių atvejų pasitaikys). Dėl kompensacijos reiks kreiptis į bendrovę el. paštu info@vv.lt bei pateikti dokumentus, kurie patvirtintų, kad prietaisas sugedo dėl nekokybiško vandens.

Devintasis vandentiekio tinklo plovimo etapas numatomas liepos 26 d. nuo 9.00 val. iki 16.00 val. Apie tai poveikio zonoje gyvenantys gyventojais bus iš anksto informuoti el. paštu ir trumposiomis sms žinutėmis. Visa informacija dėl vandens tiekimo nutraukimų bus talpinama žemėlapyje ČIA.

Numatytų tinklo plovimų metu daliai gyventojų bus laikinai nutrauktas vandens tiekimas, bendrovė prašo gyventojų:

  • Numatytų darbų metu nenaudoti buitinės technikos prietaisų (skalbimo mašinų, kavos aparatų ir pan.).
  • Iš anksto pasirūpinti geriamojo vandens atsargomis. Nespėjusiems to padaryti „Vilniaus vandenys“ siūlo pasinaudoti geriamuoju vandeniu iš vandenvežės, specialių tarų ar, gyventojiems turintiems specialiųjų poreikių, susisiekti su bendrove dėl geriamojo vandens pristatymo specialiose tarose į namus.
Tinklo plovimo etapasPlovimo dataVandens tiekimas laikinai nutraukiamasVandens cisterna Vanduo specialiose tarose
1.Gegužės 31 d. nuo
9.00 val. iki 16.00 val.
Vandentiekio g. 30A.
Gerosios Vilties g.: 1A, 1C.
Geležinio Vilko g.: 3, 3A, 5, 5A, 5B, 7, 9, 11.
Savanorių pr.: 53, 55, 57, 57B, 59, 60, 61, 62, 63, 63A, 64, 65, 68, 70, 72, 74 .
Geležinio Vilko g. 9A
(cisterna stovės nuo gegužės 31 d. 9.00 val. iki birželio 3 d. 15 val.)
Savanorių pr. 68
(vanduo bus dalinamas gegužės 31 d. nuo 9.00 iki 16.00 val.)

Gyventojų, turinčių specialiųjų poreikių, dėl vandens pristatymo į namus prašome susisiekti su bendrove trumpuoju numeriu 19118.
2. Nuo birželio 20 d.
22.00 val. iki birželio 21 d. 6.00 val. (nakties metu)
Algirdo g. 35;
Mindaugo g. 15A;
Naugarduko g.: 11, 13, 15, 19, 24, 25, 27, 27B, 29, 30, 30A, 32.
Furgonas su vandeniu specialiose talpose adresu Naugarduko g. 13, nuo 22.00 val. iki 23.00 val.
3.Nuo birželio 28 d.
22.00 val. iki birželio 29 d. 6.00 val. (nakties metu)
Vingrių g.: 17A, 19A;
Naugarduko g.: 2A, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12, 14, 16, 16A, 18, 18A, 20, 22.
Furgonas su vandeniu specialiose talpose adresu Vingrių g. 17, nuo 22.00 val. iki 23.00 val.
4.Nuo birželio 30 d. 22.00 val. iki liepos 1 d. 6.00 val. (nakties metu)Panerių g.: 47, 49, 51.Furgonas su vandeniu specialiose talpose adresu Panerių g. 51, nuo 22.00 val. iki 4.00 val.
5.Liepos 7 d. nuo 9.00 val. iki 16.00 val.Smolensko g. 1;
Panerių g.: 38A, 40, 41, 41A, 42, 43, 44, 45, 45A, 45B, 45C, 45G, 48, 50, 54.
Furgonas su vandeniu specialiose talpose adresu Panerių g. 41, nuo 9:00 val. iki 15:30 val.

Gyventojų, turinčių specialiųjų poreikių, dėl vandens pristatymo į namus prašome susisiekti su bendrove trumpuoju numeriu 19118.
6.Nuo liepos 12 d. 22.00 val. iki liepos 13 d. 6.00 val. (nakties metu)Panerių g.: 26, 30, 32, 34, 37, 38A, 39, 40, 41, 41A, 42, 43, 44, 45, 45AB, 45C, 45G.
Švitrigailos g.: 33, 42.

Furgonas su vandeniu specialiose talpose adresu Švitrigailos g. 42, nuo 07.12 22.00 val. iki 07.13 4.00 val.
7.Nuo liepos 14 d. 22.00 val. iki liepos 15 d. 6.00 val. (nakties metu)Panerių g.: 9, 11, 13, 13A, 15, 20, 20A, 21, 23, 25, 26, 27, 42.
Algirdo g. 75.
Furgonas su vandeniu specialiose talpose adresu Panerių g. 15, nuo 07.14 22.00 val. iki 07.15 4.00 val.
8.Nuo liepos 19 d. 9.00 val. iki 16 val. (nakties metu)Savanorių pr.: 56, 58.Furgonas su vandeniu specialiose talpose adresu Savanorių pr. 54, nuo 9:00 val. iki 16:00 val.
9.Nuo liepos 21 d. 9.00 val. iki 16.00 val. Savanorių pr.: 42, 46, 52, 54.Furgonas su vandeniu specialiose talpose adresu Savanorių pr. 46, nuo 9:00 val. iki 16:00 val.
10. Nuo liepos 26 d. 9.00 val. iki 16.00 val. Savanorių pr.: 34, 36, 38, 40.Furgonas su vandeniu specialiose talpose stovės Savanorių pr.34B aikštelėje nuo 9.00 val. iki 16.00 val.
11.Nuo liepos 28 d. 9.00 val. iki 16.00 val.Savanorių pr.: 48, 50, 52.
Gerosios Vilties g.: 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28.
Žemaitės g.: 5, 5B, 5C.
Gerosios Vilties g. 28Furgonas su vandeniu specialiose talpose stovės Gerosios Vilties g. 20, nuo 9.00 val. iki 16.00 val.
Tinklų plovimo etapai ir pagrindinė informacija

Atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus

Kodėl iš čiaupo bėga rudas vanduo ar vanduo su nuosėdomis?

Po žeme esančių vandentiekio vamzdžių vidinės sienelės yra pasidengusios natūraliomis nuosėdomis, kurios, dėl vamzdyne pasikeitusių tekėjimo greičių, atitrūksta nuo sienelių taip sukeldamos vandens drumstumą, kuris ir yra iš čiaupo bėgančio rudo  ar su nuosėdomis vandens priežastis. Vandens tekėjimo greičių pasikeitimą gali lemti įvairūs veiksniai: avarijos, vandens paėmimas iš priešgaisrinių hidrantų, elektros dingimas vandens kėlimo stotyse, technologinis tekėjimo krypties pasikeitimas ir pan.

Taip pat rudo ar su nuosėdomis vandens priežastis gali slypėti ir name esančiuose vamzdynuose, kuriuose vyksta panašūs procesai.

Kaip turėčiau elgtis, pastebėjęs, jog vanduo iš čiaupo pakeitė spalvą, kvapą?

Pirmiausia, apie tai turėtumėte informuoti „Vilniaus vandenis“, tai padaryti galite trumpuoju tel. 19118, el. paštu info@vv.lt arba bendrovės svetainės www.vv.lt esančiame „Live chat“ langelyje.

Vamzdynų plovimo metu bendrovė yra pasirengusi atlikti ir papildomus darbus, kurie nepriklauso bendrovės atsakomybių sričiai (išplauti ir namo vidaus tinklus).

Ar pakitusios spalvos, nuosėdų turintis vanduo yra saugus naudoti?

Jei vanduo pakeitęs savo skonio ir išvaizdos savybes, jo vartoti nerekomenduojama. Kilus dvejonių dėl vandens kokybės, visuomet kviečiame konsultuotis su „Vilniaus vandenų“ specialistais. Vis tik pažymėtina, kad ne maistui, bet kitoms reikmėms naudojamas toks, pakitusios kokybės vanduo gali būti nemalonus naudoti, tačiau pavojaus žmogaus sveikatai ar gyvybei jis nekelia.

Kur galiu kreiptis dėl nekokybiško vandens ar sugedusios buitinės technikos kompensavimo?

Bendrovė „Vilniaus vandenys“ vandentiekio plovimo metu gyventojams, susidūrusiems su laikinu vandens kokybės suprastėjimu, nuo šiol taikys kompensaciją. Kompensacija bus lygi vidutiniam besikreipusio namų ūkio mėnesio suvartojimui, suteiktą kompensaciją klientai matys mokėjimo pranešime. Norint gauti kompensaciją, vartotojui užteks apie nekokybišką vandenį informuoti bendrovę el. paštu info@vv.lt ar trumpuoju numeriu 19118 ir kompensacija jam bus suteikta.

Taip pat bendrovė ir toliau taikys kompensacijas buitinių prietaisų gedimo remonto kaštams (sugedusių dėl suprastėjusios vandens kokybės) padengti. Dėl šios kompensacijos „Vilniaus vandenų“ klientai turėtų kreiptis į bendrovę el. paštu info@vv.lt bei pateikti pretenziją (trumpai aprašant problemą ir sugadintą turtą), kliento kontaktinius duomenis, sugadintos buitinės technikos nuotrauką ar kitą informaciją, reikalingą jos identifikavimui (pvz.: buitinės technikos prietaiso pagaminimo data, gamintojas, modelis ar pan.), sugadintos buitinės technikos / filtrų defektinį / remonto aktą (su aiškia informacija, kokia gedimo priežastis ir remonto kaštai) bei patirtas išlaidas patvirtinančius dokumentus (PVM sąskaita faktūra ir kt.).

Kokį vandenį man gerti ir naudoti jei mano namuose jo kokybė dar neatsistatė?

Maloniai kviečiame naudotis tuo vandeniu, kurį vandenvežėmis „Vilniaus vandenys“ pristato į rajoną vandenveže. Jis yra švarus ir saugus, tinkamas gerti, ruošti maistą bei naudoti buityje. Informaciją apie tai, kur ir kada stovės vandenvežės galite rasti šio puslapio viršuje. Gyventojams, turintiems specialiųjų poreikių, bendrovė geriamąjį vandenį gali pristatyti specialiose tarose, dėl to gyventojai turėtų į bendrovę kreiptis trumpuoju tel. numeriu 19118.

Ką tokioje situacijoje daryti vienišiems, neįgaliems, senyvo amžiaus žmonėms?

Tokiais atvejais informuokite bendrovės atstovus el. paštu info@vv.lt, tel. 19118 arba internetinės svetainės „Live Chat“ langelyje, „Vilniaus vandenys“ pasirūpins, jog šiems žmonėms geriamasis vanduo būtų pristatytas iki namų durų.