Geriamojo vandens tiekimo ir/ar nuotekų tvarkymo sutarties sudarymui dokumentus pateikti ČIA.
Geriamojo vandens tiekimo ir/ar nuotekų tvarkymo sutarties nutraukimui dokumentus pateikti ČIA.
Neturint galimybės pateikti dokumentų el. kanalais – galima kreiptis paštu arba atvykus į artimiausią Klientų aptarnavimo skyrių (Spaudos g. 8-1, Vilnius / Konstitucijos pr. 3, Vilnius). Atvykus į klientų aptarnavimo skyrių, būtina turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Sutarties SUDARYMUI reikalingi duomenys ir dokumentai:
Fiziniams klientams:
- Savininko asmens ir kontaktinius duomenis: vardą, pavardę, asmens kodą / gimimo datą, būsto, dėl kurio kreipiatės, adresą, mob. tel. numerį, el. pašto adresą;
- Nuosavybės teisę į butą / namą patvirtinančio dokumento kopiją;
- Būsto nuomos sutarties, registruotos VĮ Registrų centras, kopiją (privaloma, jei sutartis sudaroma su būsto nuomininku);
- Geriamojo vandens apskaitos prietaisų (skaitiklių) rodmenų suderinimo aktą (pasirašytą būsto pardavėjo/nuomotojo ir pirkėjo/nuomininko). APSKAITOS PRIETAISŲ RODMENŲ SUDERINIMO AKTAS;
- Seniūnijos pažymą* apie būste gyvenamąją vietą deklaravusius asmenis. Jei būste yra įrengtas geriamojo vandens apskaitos prietaisas (skaitiklis), pažyma nėra būtina, pakanka nurodyti gyvenamąją vietą būste deklaravusių asmenų skaičių. * Dėl seniūnijos pažymos nebūtina vykti į savivaldybę, seniūnijos pažymą galima gauti ir el. paštu (užpildant paraiškos formą savivaldybės internetiniame puslapyje).
Juridiniams/Verslo klientams:
- PRAŠYMĄ SUTARČIAI SUDARYTI;
- nuosavybės teisę į pastatą (patalpas) patvirtinančio dokumento kopiją;
- Pastato (patalpų) nuomos ar panaudos sutarties kopiją;
- Įmonės registravimo pažymėjimą (jo kopija) ar atitinkamo registro išrašą, fizinio asmens vykdomos komercinės veiklos pažymą ar verslo liudijimą;
- Įmonės vadovo įgaliojimus patvirtinantį dokumentą;
- Geriamojo vandens apskaitos prietaisų (skaitiklių) rodmenų suderinimo aktą (pasirašytą patalpų pardavėjo (buvusio savininko) ir esamo savininko). APSKAITOS PRIETAISŲ RODMENŲ SUDERINIMO AKTAS.
Sutarties NUTRAUKIMUI reikalingi duomenys ir dokumentai:
- Apskaitos prietaisų rodmenų suderinimo aktą APSKAITOS PRIETAISŲ RODMENŲ SUDERINIMO AKTAS;
- Pirkimo pardavimo sutarties pirmo ir paskutinio lapo kopiją.
Sutartis bus nutraukta pagal rodmenis, nurodytus Apskaitos prietaisų rodmenų suderinimo akte.
BENDRA INFORMACIJA
Geriamojo vandens tiekimo ir/ar nuotekų tvarkymo sutartis (toliau – Sutartis) sudaroma įsigijus, paveldėjus, gavus dovanų ar išsinuomojus nekilnojamąjį turtą.
Sutartį sudaro dvi dalys:
- Bendrosios sutarties sąlygos.
Bendrosios sutarties sąlygos yra vienodos visiems „Vilniaus vandenų“ klientams ir jos nėra pasirašomos tarp šalių. Kviečiame susipažinti su paslaugų teikimo sutarties BENDROSIOMIS SĄLYGOMIS. - Specialiosios sutarties sąlygos.
Specialiosios sutarties sąlygos sudaromos individualiai su gyvenamojo būsto savininku arba nuomininku (jei būsto nuomos sutartis registruota Registrų centre). Kai yra keli bendrasavininkai, jie turi tarpusavyje susitarti, kieno vardu bus sudaryta paslaugų sutartis, nes Sutartis sudaroma su vienu iš bendrasavininku. Specialiosios sutarties sąlygos su kiekvienu juridiniu/verslo klientu sudaromos individualiai.
Su NAUJŲ DAUGIABUČIŲ NAMŲ patalpų savininkais geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sutartys sudaromos tik tada, kai namo statytojas bendro naudojimo lauko vandentiekio ir nuotekų tinklus perduoda Vilniaus miesto savivaldybei ir namo administratorius suderina su mumis vandentiekio ir nuotekų tinklų eksploatavimo ribų planą – apie tai teiraukitės namo statytojo.
Siekdama užtikrinti tinkamą asmens duomenų apsaugą bendrovė „Vilniaus vandenys“ visą asmens duomenis sudarančią informaciją teikia tik sutartis su bendrove pasirašiusiems klientams. Jei norite, kad informacija būtų teikiama ir kitiems asmenims, pavyzdžiui, sutuoktiniui, giminaičiui, būsto nuomininkui ar kitam asmeniui, turite užpildyti Klientų sutikimo atskleisti asmens duomenis kontaktiniam asmeniui formą ir ją pateikti el. paštu info@vv.lt arba užpildyti atvykus į bet kurį Klientų aptarnavimo skyrių. Platesnę informaciją galite rasti skiltyje Asmens duomenų apsauga.
